O kierunku
W przypadku obostrzeń epidemicznych jesteśmy przygotowani do realizacji zajęć w formule online. Głównym celem studiów jest wykształcenie marketera, gotowego podjąć pracę na stanowisku specjalisty ds. CRM i Marketing Automation oraz pokrewnych, takich jak:
-
specjalista ds. CRM i Marketing Automation,
-
specjalista ds. relacji z klientem,
-
specjalista ds. wsparcia sprzedaży,
-
specjalista ds. relacji biznesowych.
Cele szczegółowe:
- przekazanie wiedzy teoretycznej niezbędnej do zrozumienia problematyki zarządzania relacjami z klientem (ang. customer relationship management - CRM) i automatyzacji marketingu (ang. marketing automation) przez osoby nie mające doświadczenia w tym obszarze, bądź początkujące,
- wykształcenie umiejętności zarządzania relacjami z klientem w firmie zgodnie z cyklem życia klienta na platformie internetowej Salesforce jako wiodącej na rynku,
- wykształcenie umiejętności rozumienia specyfiki różnych branż w zakresie CRM i Marketing Automation.
Atuty kierunku
praktyczna wiedza
umiejętności pracy strategicznej i operacyjnej z systemem typu CRM
pogłębiona znajomość analityki klienta
umiejętność budowania strategii relacji z klientami w oparciu o najpopularniejsze środowisko typu CRM/Marketing automation na świecie
Partnerzy
Adresaci studiów
Kierownik studiów

Twórca i koordynator merytoryczny Studiów Podyplomowych Salesforce CRM i Marketing automation oraz Studiów Podyplomowych Studiów Podyplomowych Badania i Analizy Marketingowe.
Doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego. Specjalista w zakresie badań naukowych i dydaktyki prowadzonej w obszarze CRM, w szczególności customer lifetime value (CLV) oraz zaangażowania klienta (customer engagement – CE).
Kierownik i uczestnik projektów naukowo-badawczych. Stypendysta Unii Europejskiej oraz Rektora Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Doświadczenie dydaktyczne w Akademii Leona Koźmińskiego, Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkole Biznesu Politechniki Warszawskiej oraz ESCP Europe w Paryżu. Autor publikacji na rynku polskim i amerykańskim, poświęconych zarządzaniu wartością klienta i metodologii nauk.
Najważniejsze publikacje dostępne w:
www.researchgate.net/profile/Przemyslaw_Tomczyk
kozminski.academia.edu/PrzemyslawTomczyk
Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz
Po ukończeniu programu absolwent będzie przygotowany do pracy na stanowiskach, w których wykorzystanie systemów CRM i Marketing Automation ma podstawowe znaczenie, w szczególności:
- specjalisty ds. CRM i Marketing Automation
- specjalisty ds. relacji z klientem
- specjalisty ds. wsparcia sprzedaży
- specjalisty ds. relacji biznesowych
Będzie potrafił zaplanować i przeprowadzić kampanię CRM oraz zarządzać relacjami z klientami na każdym etapie ich cyklu życia w firmie (pozyskanie, rozwój relacji, odejście). Będzie potrafił wykorzystać narzędzia informatyczne w celu maksymalizacji sprzedaży i wartości klienta.
Perspektywa zawodowa
Absolwent studiów jest przygotowany do pracy na stanowiskach
-
specjalista ds. CRM i Marketing Automation,
-
specjalista ds. relacji z klientem,
-
specjalista ds. wsparcia sprzedaży,
-
specjalista ds. relacji biznesowych.
Program
PLAN STUDIÓW PODYPLOMOWYCH: SALESFORCE CRM I MARKETING AUTOMATION
Organizacja zajęć
Studia trwają dwa semestry. Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w:
- sobota 8.45 – 15.45
- niedziela 8.45 – 15.45
*w wyjątkowych przypadkach zajęcia mogą kończyć się o 17.30
Planowane terminy zjazdów w 1 semestrze: już wkrótce
Pragniemy poinformować, że około 40% zajęć będzie realizowanych w formule on-line.
Społeczność
Wiodący wykładowcy
Zasady naboru
O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
III edycja - rekrutacja trwa do 10 marca 2022 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to marzec 2022 roku.*
Warunkiem ukończenia studiów jest przygotowanie i obrona pracy dyplomowej dotyczącej wybranego zagadnienia prezentowanego w ramach studiów, w formie pisemnego projektu grupowego, prowadzonego pod opieką wykładowcy.
-
odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)**
-
zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
-
oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
-
kopia dowodu wpłaty wpisowego
**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.
Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU
Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Państwa kierunku i sprawdzenie zasad naboru.
Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.
Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Opłaty
Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.
Wpisowe | 250 zł |
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 550 zł każda ) | 7 100 zł |
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 195 zł każda ) | 6 390 zł |
Cena ze zniżką za jednorazową płatność (Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się) | 6 800 zł |
Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego: Akademia Leona Koźmińskiego 03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59 BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637
Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji.
Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl