Centrum

Lider Innowacji

Level
Studia podyplomowe
Duration
1 rok
Language
PL
Obtained title
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Mode
Tryb niestacjonarny
Brochure
Contact
O kierunku

Jesteśmy online ready. W razie konieczności zajęcia pierwszego semestru będą przeprowadzone w formule online, przy zachowaniu najwyższej jakości ich prowadzenia.

Naszym celem jest kształcenie umiejętności liderów i facylitatorów zespołów projektowych w zakresie projektowania innowacyjnych produktów i usług, skoncentrowanych na realnych potrzebach klientów i użytkowników.

Przygotowanie obejmuje m.in. praktyczną realizację projektu, w tym m.in: budowanie zespołu, zdefiniowanie wyzwania projektowego, odkrywanie realnych problemów i potrzeb, projektowanie, prototypowanie i testowanie, wdrażanie innowacji oraz rozwiązywanie złożonych problemów społecznych, biznesowych i technologicznych.

Oprócz kompetencji twardych, związanych z umiejętnościami praktycznymi, metodykami i narzędziami pracy projektowej, studenci zdobędą potrzebną wiedzę i będą rozwijać kompetencje społeczne, niezbędne w codziennej pracy projektanta i lidera zmian.

Atuty kierunku
1
Metody i narzędzia

Uczymy sprawdzonych metod i narzędzi, gotowych do zastosowania w każdej branży, takich jak: Design thinking, User experience design, Lean stratup, Agile, i inne.

2
Projekty 'real-case'

Realizacja projektów dotycząca realnych problemów biznesowych, społecznych i technologicznych, zgłoszonych przez firmy i organizacje publiczne.

3
Interdyscyplinarne zespoły

Praca nad projektem w interdyscyplinarnym zespole pod okiem mentorów i praktyków.

4
Zajęcia warsztatowe

Zajęcia prowadzimy w formie warsztatowej, przy minimum teorii niezbędnej do dalszej pracy.

5
Sam decydujesz o projekcie

To studenci wybierają tematy projektów dyplomowych.

6
Forma egzaminu

Dostosowana do praktycznego programu studiów!

7
Stawiamy na pracę twórczą

Zapewniamy radość i zabawę z pracy, skoncentrowanej na rzeczywistych problemach i potrzebach ludzi. gwarantujemy niezapomnianą przygodę, po której Twoje życie zawodowe nie będzie już takie samo!

Adresaci studiów

Studia przeznaczone są przede wszystkich dla osób, które na co dzień zajmują się lub planują zajmować:

  • rozwojem produktu i usług,
  • wdrażaniem procesów i zmian biznesowych skoncentrowanych na customer experience,
  • dla liderów odpowiedzialnych za transformację cyfrową,
  • liderów i członków zespołów projektowych, kierowników produktu, kierowników projektu, członków zwinnych zespołów projektowych, kierowników i specjalistów działów rozwoju produktu, marketingu, procesów obsługi klienta.
Rankingi
Kierownik studiów
Kamiński Rafał
Rafał Kamiński

Mentor i trener biznesu. Projektant innowacji biznesowych, społecznych i technologicznych. Entuzjasta i metodyk zwinnych metod projektowania skoncentrowanego na człowieku (human-centered design). Facylitator i moderator pracy zespołów w podejściu: design thinking, outcome-driven innovation, lean startup, agile, scrum, lean UX. Certyfikowany auditor oceniający skuteczność procesów biznesowych, Green Belt Lean Six Sigma i Agile Scrum Product Owner (CSPO®). Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP i School of Form Uniwersytetu SWPS. Trener EY Academy of Business. Prelegent na konferencjach i wydarzeniach biznesowych. Ekspert ds. badań i testowania koncepcji Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w projekcie „PO-PO-JUTRZE 2.0 - Centrum Inkubowania Innowacji Społecznych w zakresie kształcenia. Customer Journey Owner w UPC Polska. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na kierunku „Lider Innowacji” Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowca wizytujący Collegium Civitas na kierunku studiów podyplomowych „Innovation & Technology Project Management”. Z pasji trener młodych tenisa stołowego.

Korzyści dla słuchaczy - co zyskujesz
  • Rozwój kompetencji przyszłości takich jak: kompleksowe rozwiązywanie problemów, kreatywność, innowacyjność i przedsiębiorczość, krytyczne myślenie, współpraca w interdyscyplinarnych zespołach
  • Rozwój kompetencji społecznych, takich jak: empatia, inteligencja emocjonalna i społeczna
  • Nowe możliwości zawodowe
  • Wiedzę i umiejętności do zastosowania od następnego dnia po zajęciach
Perspektywa zawodowa

Jako lider innowacji zdobędziesz nie tylko nowe możliwości zawodowe, ale i otworzą Ci zupełnie nowe horyzonty.

Pozyskasz umiejętności szybkiego uczenia się i łatwego przekwalifikowania. Dzisiaj liderów innowacji brakuje praktycznie w każdej branży, w dużych korporacjach, jak i małych firmach, a nawet bardzo małych firmach, takich jak startupy.

Program

I. Wprowadzenie do metod projektowania innowacji

Dowiecie się czym jest innowacja, jak są jej rodzaje oraz jakie są metody, pozwalające na skuteczne poszukiwanie i wdrażanie innowacji. Wypracujemy i omówimy rolę lidera innowacji. Omówimy proces projektowy, przez który przejdziecie krok po kroku w trakcie tych dwóch semestrów. Ustalimy zasady współpracy i zaliczenia końcowego. Te zajęcia mają być zastrzykiem adrenaliny. Do zobaczenia II. Zarządzanie innowacyjnym projektem

Dowiecie się i poznacie w praktyce czym jest zwinność, i to nie tylko ta zespołowa, ale również biznesowa. Dowiecie się czym jest Agile, Kanban i nie tylko, nauczycie się stosować w praktyce. Nauczyć się budować zespoły projektowe, poznacie narzędzia komunikacji i pracy zespołowej. Co najważniejsze, sami wybierzecie wyzwanie projektowe, zgłoszone przez firmy i organizacje publiczne, które zrealizujecie w trakcie tych dwóch semestrów

III. Rola i metody badań w projektowaniu innowacji

Dowiecie się jak wykorzystać badania jakościowe i ilościowe w projektowaniu innowacji i dlaczego to takie ważne

IV. Psychologia zachowań konsumenckich

Pozwoli Wam lepiej rozumieć zachodzące zmiany i dobrze identyfikować potrzebny rynku

V. Projektowanie przyszłości w oparciu o trendy społeczne i technologiczne

Nauczycie się jak identyfikować trendy, gdzie i jak ich szukać i jak dzięki nim, zaprojektować przyszłość dzisiaj

VI. Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów

Nauczycie się nie tylko z nich korzystać, ale również odpowiednio dobierać do problemu i wyzwania projektu VII. Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych

Z jednej strony, to podstawy nowoczesnej przedsiębiorczości, a drugiej, ogromny krok naprzód dla Waszego projektu. Krok po kroku nauczycie się projektować propozycję wartości dla grupy docelowej i budować model biznesowy, który zapewni Wam sukces!

VIII. Projektowanie innowacji wartości

Przekona Was, że konkurencja w cale nie musi być istotna. Nauczycie się budować oczekiwaną wartość i nie oglądać się za siebie IX. Projektowanie doświadczeń (user experience design)

Nauczycie się projektować rozwiązania oparte na wartości funkcjonalnej, emocjonalnej i społecznej za pomocą interfejsów cyfrowych, i nie tylko. Dowiecie się, ze praca jaką produkt lub usługa wykonuje dla nas jest podstawą dobrego produktu. Nauczycie się też projektować całą podróż klienta, jakiej potrzebujecie wspólnie

X. Rola myślenia wizualnego w projektowaniu

Na tych zajęciach nauczycie się opowiadać o swoich pomysłach, produktach i usługach w formie „obrazu” XI. Prototypowanie i testowanie rozwiązań w podejściu lean startup

Poznacie metody jakich używają startupy, i z których www możecie korzystać na co dzień. Wszystko po to, aby dowiedzieć się czy naprawdę klienci potrzebują Waszego rozwiązania. Dzięki temu zaoszczędzicie czasu i pieniądze. Nauczycie się dobierać formy i narzędzia do prototypowania dowolnego rozwiązania i szybkiego testowania potrzeb i opłacalności XII. Nowe technologie i ich rola w innowacjach - bez nowych technologii już chyba ciężko nam się obejść, i jednocześnie są dla nas ogromnym wyzwaniem na przyszłość. Dowiecie się co się zmienia, jak szybko i dlaczego. Popracujecie nad zastosowaniem najlepszych technologii dla Waszych projektów

XIII. Projektowanie strategii komunikacji marki, produktu lub usługi

Jak wyjść na rynek, jak się komunikować, jak przekonać klientów… Tego wszystkiego i więcej dowiecie się na tych zajęciach

XIV. Myślenie krytyczne w projektowaniu

Od liderów oczekuje się podejmowania trafnych decyzji. Decyzje bez diagnozy mogą być wątpliwej jakości. Można łatwo popaść w pułapkę bezrefleksyjnego działania. Każda błędna decyzja to wymierny koszt finansowy i pozafinansowy. Dobrą diagnozę umożliwia właśnie krytyczne myślenie XV. Metody i kryteria ewaluacji innowacji

Co i jak mierzyć, żeby mieć pewność, że to działa i przynosi oczekiwane rezultaty. Bo, że trzeba mierzyć to pewne. O wszystkim Wam opowie i popracuje z Wami nad projektami przedsiębiorca z krwi i kości. To będzie prawdziwy test dla nas wszystkich XVI. Przygotowanie do wdrożenia innowacji - Paulina Skrzypińska - jak przygotować projekt i organizację do wdrożenia dowiecie w trakcie tych zajęć. I to w cale nie jest najprostsze. Opracujecie plan Waszej gotowości, zarówno wejścia na rynek, jak i w organizacji. Trzymamy kciuki!

GroupOfPeopleIllustration
Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry.

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu:

sobota: 8:45 - 15.45

niedziela: 8:45 - 15.45

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 186*

* jedna godzina dydaktyczna to 45 minut.

Wykładowcy
Kamiński Rafał
Rafał Kamiński

Mentor i trener biznesu. Projektant innowacji biznesowych, społecznych i technologicznych. Entuzjasta i metodyk zwinnych metod projektowania skoncentrowanego na człowieku (human-centered design). Facylitator i moderator pracy zespołów w podejściu: design thinking, outcome-driven innovation, lean startup, agile, scrum, lean UX. Certyfikowany auditor oceniający skuteczność procesów biznesowych, Green Belt Lean Six Sigma i Agile Scrum Product Owner (CSPO®). Absolwent Wyższej Szkoły Pedagogicznej ZNP i School of Form Uniwersytetu SWPS. Trener EY Academy of Business. Prelegent na konferencjach i wydarzeniach biznesowych. Ekspert ds. badań i testowania koncepcji Poznańskiego Parku Naukowo-Technologicznego w projekcie „PO-PO-JUTRZE 2.0 - Centrum Inkubowania Innowacji Społecznych w zakresie kształcenia. Customer Journey Owner w UPC Polska. Kierownik studiów podyplomowych i wykładowca na kierunku „Lider Innowacji” Akademii Leona Koźmińskiego. Wykładowca wizytujący Collegium Civitas na kierunku studiów podyplomowych „Innovation & Technology Project Management”. Z pasji trener młodych tenisa stołowego.

Racicki Artur
Artur Racicki

Seryjny przedsiębiorca. Wspiera i prowadzi projekty startupowe zaangażowane społecznie (głównie cleantech) – poprawiające przez innowacje jakość życia, rozwiązujące problemy cywilizacyjne. Obecnie rozwija spółki Social WiFi, SEEDiA oraz Social Kiwi.

Absolwent studiów MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie gościnnie wykłada “Transfer innowacji ze startupu do korporacji”. W 2015 roku otrzymał z rąk Prezydenta Akademii nagrodę absolwenta roku “Lew Koźmińskiego”. Posiada doświadczenie we współpracy z inwestorami, w tym z funduszami Venture Capital. Zwolennik świadomej konsumpcji oraz tzw. gospodarki współdzielenia. Spędził ponad 6 lat za granicą, na emigracji i w podróży. Odwiedził ponad 50 krajów na 5 kontynentach.

Nowak Małgorzata
Małgorzata Nowak

Kierownik marketingu, manager z doświadczeniem w budowaniu i wdrażaniu kliento-centrycznych strategii marketingowych, oferty opartej na wartości (Value Proposition) i strategii zarządzania doświadczeniem klienta (Customer Experience), w odniesieniu do celów biznesowych organizacji. Ma ponad 14 letnie doświadczenie zawodowe, m.in.: w MEDICOVER i LUX MED, gdzie przygotowywała i wdrażała kliento-centryczną strategię marketingową, wdrożenia nowych produktów oraz projekty doświadczeń pacjentów dla rynku B2C, w T-Mobile Polska, gdzie definiowała i rozwijała strategie dla rozwoju produktów i usług telekomunikacyjnych oraz wdrażała strategię Customer Experience z poziomu marketingu. Pracowała również jako szef marketingowych projektów consultingowych dla firm ubezpieczeniowych w firmie doradczej Innovatika. Absolwentka Chartered Institute of Marketing (CIM) - "Diploma in Professional Marketing”, Stanford University for Professional Development - “Innovation and entrepreneurship” oraz SGH podyplomowych studiów “Strategie Marketingowe”. Prowadzi wykłady z obszaru Marketingu Strategicznego i nowoczesnych metod marketingowych zorientowanych na klienta (Value Proposition, Customer Experience) dla studentów CIM w Polsce oraz studentów Akademii Leona Koźmińskiego. Jej pasją jest bieganie, zdrowy styl życia, polska kinematografia i moda.

Dyba Hubert
Hubert Dyba

Trener, konsultant i badacz innowacji. Doświadczenie zdobywał jako specjalista w Regionalnym Centrum Innowacji i Transferu Technologii Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, następnie jako dyrektor Centrum Przemysłów Kreatywnych na Akademii Sztuki w Szczecinie. Trener i projektant nowoczesnych narzędzi biznesowych. Prowadzi pracę naukową w zakresie innowacyjnych modeli biznesowych. Ekspert Komisji Europejskiej w zakresie metody Human Centered Design. Facylitator metody CSI:Lab Projektanci Innowacji PFR. Swoją wiedzą wspierał takie inicjatywy jak Samsung LABO, Climate KIC, MIT Enterprise Forum, Startup Weekend. Regularnie współpracuje z PARP, KPK, polskimi uczelniami oraz dojrzałymi firmami i start-upami w zakresie projektowania i wdrażania innowacji. Jako stypendysta MNiSW w ramach programu Top 500 Innovators wiedzę o innowacjach i design thinking zdobywał na Uniwersytecie Stanforda w USA. 

Wardaszka-Deręgowska Małgorzata
Małgorzata Wardaszka-Deręgowska

Strateżka marki i komunikacji w duchu H2H i HCD (Humen Centered Design). Facylitatorka, moderatorka metodyki design thinking.

Od lat buduje wartościowe marki, w centrum których jest człowiek. Jest autorką bloga o nowoczesnej komunikacji marketingowej i twórczynią podcastu Marki Testowane na Ludziach, w którym udowadnia, że małe biznesy mogą mieć wielkie strategie. Prowadzi zajęcia ze studentami Inkubatora Przedsiębiorczości Uniwersytetu Warszawskiego i współpracuje z magazynem Marketing w Praktyce.

Od 2017 roku tworzy i moderuje największą społecznością design thinking w mediach społecznościowych. Więcej o Małgosi na wardaszka.com

Kasprzyk Michał
Michał Kasprzyk

W swoich działaniach skupia się na opowiadaniu historii, które dają wartość odbiorcom oraz pomaga innym tworzyć takie historie. Specjalizuje się w dwóch obszarach – przemówieniach i podcastach. Jako producent podcastów tworzył serie m.in dla Credit Agricole, Empiku i Nokii. Współprowadzi podcast „Lekkomówni” poświęcony nauce przemawiania. Prowadzi agencję Cleverhearted Showrunners, która produkuje podcasty dla firm. Jest trenerem wystąpień publicznych, który szkolił osoby z takich firm jak 3M, Santander, Google, Dolby. Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, Internet Beta, TEDx Katowice. Przez 5 lat organizował TEDx Wroclaw, czyli lokalną edycję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania) i oprócz doboru mówców, przygotowywał ich również do wystąpień. Uczył się między innymi od Chrisa Andersona (dyrektora TED) oraz Hansa Roslinga (weterana TED-owych przemówień).

Truchlewska Anna
Anna Truchlewska

Założycielka agencji butikowej ‚At Insight’. Posiada 20-letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta, marketingu oraz pracy po stronie klienta, w działach marketingowych międzynarodowych firm w Polsce, w Anglii oraz w poznańskiej agencji kreatywnej.

Ukończyła „e-Marketing” na Wyższej Szkole Bankowej oraz „Marketing, Advertising & Public Relations” w Cavendish College w Londynie, „ Psychologię” na Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. W ‚At Insight’ łączy swoje bogate doświadczenie z wiedzą o konsumentach i z zastosowaniem ich w praktyce. Specjalizuje się w badaniu „insightów” konsumenckich, obserwowaniu trendów. Jest entuzjastką psychologii konsumenta.

Pasjonuje ją docieranie do ukrytych potrzeb konsumentów oraz pomaganie markom w tworzeniu wartościowych rozwiązań. Jej specjalność to „netnografia”, którą nazywa „czarnym koniem”, gdyż niesie ona niedocenioną wartość poznawczą. Wiedzą dzieli się na swoim blogu "Psychologia konsumenta" oraz na łamach magazynu "Marketer". Jej pasją jest sport.

Pindel Justyna
Justyna Pindel

Swoją przygodę ze „zwinnością” rozpoczęła od współpracy ze środowiskiem startup’owym w 2015 roku. Dzisiaj jako konsultant i trener pomaga organizacjom wdrażać zwinne podejście oraz budować bezpieczne i angażujące środowisko pracy dla wszystkich.

Jako zwolenniczka i propagatorka Kanbana w Polsce, Justyna ma na swoim koncie przekład na język polski  “Essential Kanban Condensed” autorstwa D.J Anderson, A. Carmichael oraz “Rethkining Agile” autorstwa Klausa Leopolda. Justyna jest autorką książki “Kanban Compass: in the direction of team driven change”, jak również cyklu szkoleń wprowadzających managerów spoza IT w tajniki świata Agile oraz współautorką gry edukacyjnej Kanban Quest.

Jako praktykujący Design Thinker, Justyna wprowadza elementy innowacji w każdy element swojej pracy zawodowej i nie tylko. Jest certyfikowanym trenerem Training From The Back of The Roomoraz jednym z pierwszych szkoleniowców Flight Levels Academy.Po godzinach, współorganizator jednej z pierwszych konferencji Agile w Europie ACE! Conferenceoraz podcaster w Agile Book Club.

Chyrchel Tomasz
Tomasz Chyrchel

Trener, coach, prezes w firmie https://generatorpomyslow.pl. Z wykształcenia psycholog twórczości.

Od 2011 roku pracuje jako trener rozwoju kompetencji biznesowych w obszarze budowania zespołów, projektowania innowacji, kreatywnego przywództwa i rozwiązywania problemów.

Na co dzień moje główne obowiązki zawodowe skupiają się wokół w roli facylitatora lub interim managera przy realizacji strategicznych projektów w środowisku korporacyjnym, związanych z nowymi produktami, usługami i zmianami organizacyjnymi. Obecnie realizuję projekt w roli Service Design Lead-a dla CliniRem – spółki zajmującej się badaniami klinicznymi nowych leków. Od 2013 roku jestem certyfikowanym coachem, specjalizującym się w projektach rozwoju kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla.

Prowadzę szkolenia z zakresu: metody design thinking i service design, trendwatching, lean start-up, budując klimat dla kreatywności w korporacji. Prowadziłem projekty design thinking dla: IKEA, PSE, BIK, BZ WBK, Avon.

Joanna Wiśniewska

Psycholog z wykształcenia, zawodowo od ponad 20 lat związana zawodowo z badaniami rynku. Przez 17 lat pracowała po stronie agencji badawczych. Zaczynała swoją przygodę od badań ilościowych, jednak jej największą pasją są badania jakościowe. W trakcie pracy w agencjach specjalizowała się w badaniach strategicznych, NPD, shopperowych i category management. Pracowała głównie dla firm z branży FMCG. Posiada szerokie doświadczenie w koordynowaniu i realizacji projektów badawczych: począwszy od briefu, przez ofertę, tworzenie narzędzi badawczych, moderowanie grup/ wywiadów, prowadzenie warsztatów, analizę wyników o przygotowywanie raportów i prezentacji. Od 3 lat jest odpowiedzialna za badania marketingowe i poszukiwanie insightów w UPC Polska, gdzie realizuje dużo ciekawych projektów m.in. dotyczących strategii marki, innowacji produktów i nowych technologii, Customer Value Proposition, oferty i komunikacji. Praca po stronie biznesu pozwoliła jej jeszcze lepiej zrozumieć rolę badań w organizacji oraz co zrobić by realizowane badania były wykorzystywane w praktyce – miały przełożenie na cele biznesowe i przyszłe działania firmy.

ALK
Mateusz Drążkiewicz

- ambasador i wielbiciel kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych, zorientowanych na dostarczanie realnej wartości dla klienta i działalności przedsiębiorstw. Uważa, że empatia i wzajemne zrozumienie oczekiwań to klucz do sukcesu w każdym projekcie. Wierzy w potęgę zespołów, szczególnie tych interdyscyplinarnych oraz wartości jaką są w stanie generować i dostarczyć. Dlatego w swojej pracy tak wiele uwagi poświęca metodom i narzędziom pozwalającym uczynić ich pracę wydajniejszą i przyjemniejszą, dając jednocześnie więcej satysfakcji ich członkom. Doświadczenie zawodowe jak strateg zdobywał na rynku agencji marketingowych, projektując pełen przekrój rozwiązań komunikacyjnych i z zakresu wsparcia sprzedaży oraz liderując zespołom przetargowym. Obecnie pracuje jako Marketing Planning Manager w UPC Polska. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Romantyk-realista, zarówno w pracy zawodowej, jak i w życiu prywatnym.

Artur Negri

Specjalizuje się w myśleniu krytycznym.

Wykładowca myślenia krytycznego na Executive MBA i MBA: Akademia Leona Koźmińskiego, Wydział Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. W Kozminski Executive Business School odpowiada za obszar myślenia krytycznego oraz Design Thinking.

Trener biznesu. Proponuje autorskie programy rozwoju: myślenie krytyczne, argumentacja, rozwiązywanie problemów, obrona przed manipulacją, komunikacja, przywództwo, Design Thinking, etyka. Coach CoachWise ICF. Badania psychometryczne: Hogan Assessment, FRIS style myślenia, DiSC, MTQ48 Odporność psychiczna. 

Ma ponad dwadzieścia lat doświadczenia w biznesie, edukacji, samorządach i mediach. W przeszłości m.in. dziennikarz I Programu Polskiego Radia i prasy ekonomicznej (makro- i mikroekonomia), właściciel firmy PR, dyrektor Biura Prasowego i rzecznik prasowy Forum Ekonomicznego w Krynicy (zwanego polskim Davos), dyrektor programowy Instytutu Lecha Wałęsy oraz koordynator programów w rządowym think tanku Centrum Europejskie Natolin. 

Absolwent filozofii UW. Podróżnik i praktyk stoicyzmu.

SZ
Sebastian Żebrowski

Scrum Master, trener, developer. Wraz z innymi pasjonatami organizuje szkolenia, warsztaty i spotkania związane z technikami facylitacji. Czy zastanawialiście się kiedyś, jak przeprowadzić grupę 100 osób przez warsztaty i jednocześnie nie stracić zdrowia? Właśnie m.in po to są nam potrzebne skutecznie techniki facylitacji. Poza facylitacją zajmuje się także Scrumem oraz skalowaniem Scruma. W szczególności skalowaniem LeSS jako Candidate LeSS Trainer. Oprócz tego interesują go tematy związane z efektywną pracą grup - od zespołu po poziom całej organizacji, a także przywództwem, samopomocą, czy w ostatnim czasie nawet stoicyzmem. „Jeśli Scrum nie jest fun, to robimy to źle”.

Zasady naboru

O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.

II edycja - rekrutacja trwa do 15 września 2021 roku, planowany termin rozpoczęcia studiów to październik 2021 roku.

Wymagane dokumenty
  • odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych** (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister)
  • zdjęcie elektroniczne w formacie JPG
  • oryginał dokumentu tożsamości do wglądu
  • kopia dowodu wpłaty wpisowego

 

*Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.

**W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny, i chcących kontynuować naukę w Polsce na poziomie podyplomowym, istnieją odrębne przepisy dotyczące uznawania dyplomów ukończenia studiów wyższych, wydanych w innych krajach.

Sprawdź szczegóły, aby dowiedzieć się, czy Twój zagraniczny dyplom wymaga dodatkowego procesu uznawania (nostryfikacji), aby umożliwić Ci rozpoczęcie studiów podyplomowych / MBA w Polsce: kliknij TU

Pastuszka Agnieszka
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Agnieszka Szczepańczyk
Opłaty

* Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (płatność w dwóch ratach po 3900 zł każda) 7800 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3510 zł każda) 7020 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 7500 zł

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską e-mail agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.

Dodatkowe atuty
Wiedza
Seminarium - Załóż własny startup jutro
wydanie elektroniczne
Seminarium - Transformacja cyfrowa organizacji