Zarządzanie i marketing, studia marketing i zarządzanie, studia podyplomowe marketing i zarządzanie

Zarządzanie marketingowe

Level
Studia podyplomowe
Duration
1 rok
Language
PL
Obtained title
Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych
Mode
W weekend

O kierunku

Cel studiów

Studia na kierunku zarządzanie marketingowe to kompleksowy program przygotowany z myślą o osobach, które pragną zdobyć nowoczesne i praktyczne umiejętności w zarządzaniu, ze szczególnym uwzględnieniem zarządzania marką, komunikacji marketingowej i kreowaniu strategii rynkowych, uwzględniając najnowsze trendy i narzędzia, w tym sztuczną inteligencję (AI). Program łączy solidne podstawy teoretyczne z praktycznymi warsztatami, zapewniając wszechstronny rozwój kompetencji zarówno menedżerskich, jak i specjalistycznych.

Atuty kierunku

1
Kompleksowość

Najbardziej kompleksowy program z zarządzania i marketingu w ramach studiów podyplomowych ALK

2
Wsparcie dla marketingu

Program przygotowany jako wsparcie dla osób, które pracują lub zamierzają pracować w działach związanych bezpośrednio lub współpracujących z marketingiem

3
Mix aktualnej wiedzy

Mix aktualnej wiedzy praktycznej i teoretycznej

STREFA WIEDZY

Content marketing powinien być fundamentalnym elementem strategii marketingowych firm. Niestety nadal wielu specjalistów nie realizuje działań w tym zakresie. Może to wynikać z niedostatku wiedzy na temat nowoczesnych rozwiązań marketingowych, braku systemów do mierzenia kampanii czy optymalizacji contentu. Działania na zasadzie prób i błędów mogą być kosztowne dla marki i wpływać na jej wizerunek. Nie wystarczy jedynie tworzyć i publikować treści. Content marketing to proces, który wymaga uwzględnienia wielu powiązanych ze sobą elementów. O czym jeszcze warto pamiętać, tworząc strategię contentową? Czytaj więcej

Partner studiów

Webankieta

Adresaci i adresatki studiów

Dla kogo? Kierunek jest idealny dla osób, które chcą rozwijać swoje kompetencje w zakresie zarządzania marketingiem i budowania marki, niezależnie od wcześniejszego doświadczenia. Sprawdzi się zarówno dla początkujących, jak i praktyków biznesu, którzy chcą aktualizować swoją wiedzę o nowoczesne narzędzia i strategie marketingowe.

info

Kierownik studiów

Jolanta Tkaczyk
prof. ALK dr Jolanta Tkaczyk

Szanowni Państwo,

Praca marzeń? To taka, która daje możliwość wszechstronnego rozwoju. Dlatego tak wiele osób łączy swoją ścieżkę zawodową z marketingiem. Wiąże się on bowiem z dużą różnorodnością i dynamiką działań, gdyż nieustannie zmieniają się trendy i potrzeby odbiorców rynku.

Coraz więcej, nawet małych firm zdaje sobie sprawę, że posiadanie w swoim zespole osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing, to podstawa. Wymusza to bowiem rynek, na którym praktycznie w każdej branży działania marketingowe są stosowane.

Od osób pracujących na stanowiskach marketingowych szczególnie mocno wymaga się chęci ciągłego uczenia oraz umiejętności przełożenia nabytej wiedzy w działania, jak również nieszablonowych pomysłów, twórczego myślenia i oryginalnych działań.

Osoba pracująca w marketingu powinna być zatem bardzo wszechstronna, posiadać kompetencje zarówno z obszaru analizy danych, budżetowania, planowania inwestycji, jak i wykazywać się dużą dozą kreatywności w tworzeniu innowacyjnych działań. Z myślą właśnie o takim, wszechstronnym podejściu do zarządzania z perspektywy marketingu powstał nasz program, do uczestnictwa w którym serdecznie Państwa zapraszam.

Do zobaczenia na zajęciach!

Dlaczego warto wybrać ten program?

Studia na kierunku zarządzanie marketingowe pozwolą Ci przygotować się na wyzwania rynkowe i świadomie korzystać z nowoczesnych narzędzi wspierających zarządzanie.

Perspektywa zawodowa

Studia pozwalają zdobyć lub uzupełnić wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu, przydatną do zarządzania organizacją niezależnie od jej wielkości, pracy na różnych stanowiskach związanych z marketingiem takich jak menedżer marketingu, Brand Manager, Sales Manager, Customer Experience Manager, Social Media Manager i inne.

Program

Ramowy program studiów

Całkowita liczba godzin dydaktycznych: 194, razem z zajęciami integracyjnymi i zaliczeniami ( jedna godzina dydaktyczna = 45 minut)

ZAJĘCIA INTEGRACYJNE (2 GODZINY)

BLOK OGÓLNY – ZARZĄDZANIE (72 GODZINY) 

  • Integracja i przygotowanie projektu końcowego 
  • Podstawy zarządzania 
  • Podstawy finansów 
  • Uwarunkowania prawne decyzji marketingowych 
  • Podstawy kierowania ludźmi
  • BLOK UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH (36 GODZIN) 
  • Podstawy zarządzania – warsztaty 
  • Negocjacje 
  • Komunikacja
  • BLOK PODSTAWY MARKETINGU (18 GODZIN) 
  • Istota marketingu i organizacja działalności marketingowej  
  • Zachowania konsumentów i nabywców instytucjonalnych 
  • Segmentacja, dobór rynku docelowego i pozycjonowanie 
  • Badania marketingowe
  • BLOK STRATEGIE MARKETINGOWE (62 GODZINY)
  • Zarządzanie produktem i marką
  • Strategie ceny i dystrybucji (multi, omni, metamarketing)
  • Niestandardowe narzędzia komunikacji, PR
  • Budżetowanie i planowanie marketingowe
  • Marketing usług
  • Marketing internetowy (automatyzacja, CRM, AI)
  • Social media marketing
  • Marketing strategiczny
  • PRZYGOTOWANIE PROJEKTU KOŃCOWEGO (4 GODZINY)
WomenwithlaptopIllustration

Organizacja zajęć

Studia trwają dwa semestry. 

Program obejmuje 12 zjazdów (w tym po 2 w semestrze realizowanych w formule online).

Zajęcia odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu w: 

  • soboty – 8:45-17:30  
  • niedziele – 8:45-15:45

Terminy zajęć

Terminy zajęć w I semestrze:

  • Wkrótce

Społeczność

Wiodący wykładowcy

dr Jacek Kotarbiński

Racjonalizuje procesy marketingu i sprzedaży, controllingu, zarządzania markami czy projektami marketingowymi. Pomaga w efektywniejszym zarządzaniu kosztami marketingu oraz zwiększeniu wartości i zyskowności firmy. Jego pasją jest marketing terytorialny i marketing wewnętrzny. Był doktorantem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Gdańskiego (2011-2014), a tematem jego dysertacji jest efektywność marketingu średnich i dużych firm. 
Pracuje z zarządami firm, zespołami marketingu i sprzedaży, prowadzi autorskie szkolenia i warsztaty czy indywidualny coaching.

Należy do globalnej Rady Dyrektorów POPAI The Global Association for Marketing-at Retail, największego na świecie stowarzyszenia ekspertów shopper marketingu. Należy do Rady Marek Superbrands Polska i Rady Programowej IAB Polska. W 2015 roku pojawił się na liście 100 Najbardziej Inspirujących Osób Polskiej Branży Interaktywnej.

mgr Dagmara Plata-Alf

Pasjonatka marketingu i nowych technologii. Dyrektor zarządzający i właścicielka w firmie Hotel Media Group. Pracownik naukowy ALK w Katedrze Marketingu.

Doradca i trener biznesu specjalizujący się w strategicznym doradztwie w obszarze marketingu internetowego i automatyzacji procesów marketingowo-sprzedażowych.

Autorka licznych artykułów z zakresu marketingu oraz zarządzania. Realizuje swoją pasję i dzieli się wiedzą także podczas gościnnych wykładów akademickich w innych uczelniach. Absolwentka studiów doktoranckich w Akademii Leona Koźmińskiego oraz MBA w University of Bedfordshire.  

dr hab. Mariola Ciszewska-Mlinarič

Profesor Akademii Leona Koźmińskiego. Adiunkt w Katedrze Strategii, wykładowca na studiach podyplomowych i doktoranckich w ALK oraz na uczelniach zagranicznych we Francji (ESCCA), Austrii (MCI Innsbruck) i Słowenii (University of Ljubljana). Konsultant w obszarze doradztwa strategicznego (strategie wzrostu i wdrożenia zrównoważonej karty wyników) m.in. dla klientów z branży chemicznej i energetycznej (PGNiG/PGE, Degussa, Grupa AZOTY/Zakłady Azotowe Kędzierzyn, Górnośląskie Przedsiębiorstwo Wodociągów) czy organizacji non-profit (Muzeum Łazienki Królewskie). Współzałożycielka IRRM, słoweńskiego Instytutu Badań i Rozwoju w Zarządzaniu. 

Od 2004 roku współpracuje z biznesem także w ramach projektów realizowanych przez studentów (m.in. Grupa Nowy Styl, Wielton, Gala, GERDA, Granna, Webankieta, Audioteka, Lechpol/Kruger&Matz). Od 2017 roku prowadzi projekty doradcze na studiach Koźmiński MBA. Jej zainteresowania badawcze obejmują problematykę strategii i procesu internacjonalizacji firm z gospodarek wschodzących, procesów podejmowania decyzji oraz roli dystansu w ekspansji zagranicznej. Kierownik grantu badawczego finansowanego przez Narodowe Centrum Nauki oraz uczestnik w międzynarodowym grancie koordynowanym przez China Europe International Business School. Autorka kilkudziesięciu publikacji z obszaru strategii i zarządzania międzynarodowego, w tym monografii „Strategia korporacji” (wraz z Krzysztofem Obłojem i Aleksandrą Wąsowską). 

mgr Anna Dąbrowska

Trener executive coach, konsultant. Autorka publikacji w „Coaching Review". 
Specjalizuje się w rozwijaniu kompetencji menedżerskich, wprowadzaniu w rolę nowych menedżerów, wzmacnianiu efektywności osobistej. Łączy kilka podejść i stylów pracy, w efekcie uzyskując holistyczne podejście do uczestników szkoleń i coachingów, pełne zrozumienia, akceptacji i humoru.

prof. Grzegorz Mazurek

Prof. dr hab. Grzegorz Mazurek jest rektorem Akademii Leona Koźmińskiego – jednej z wiodących szkół biznesu w Europie. Funkcję tę pełni od 2020 roku. Jest profesorem tytularnym specjalizującym się w strategiach transformacji cyfrowej organizacji oraz marketingu cyfrowym. W szczególności interesuje się rozwojem kompetencji menedżerskich i przywództwie w czasach zmian technologicznych determinowanych przez sztuczną inteligencję.

Jest członkiem Rady Powierniczej oraz Advisory Board dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej w ramach EFMD (European Foundation for Management Development) – prestiżowej globalnej organizacji zrzeszającej wiodące szkoły biznesu, wytyczającej kierunki rozwoju edukacji menedżerskiej na świecie. Zasiada w Komisji ds. Innowacyjności European University Association oraz w EQUIS Accreditation Board, odpowiadającym za akredytację najlepszych uczelni. Pełni funkcję zastępcy przewodniczącego Komisji ds. Umiędzynarodowienia KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich). Od 2020 roku pełni także funkcję Prezydenta International Advisory Board francuskiej uczelni ISC Paris. Regularnie uczestniczy w procesach akredytacyjnych wiodących uczelni ekonomicznych z ramienia EQUIS, AACSB, BSIS.

W latach 2012–2020 był Prorektorem ds. Współpracy Zagranicznej w Akademii Leona Koźmińskiego, odpowiadając za strategię umiędzynarodowienia uczelni. W latach 2016–2018 zasiadał w Radzie ds. Cyfryzacji przy Ministerstwie Cyfryzacji. Od marca 2025 bierze udział w pracach Zespołu odpowiedzialnego za przygotowanie strategii rozwoju szkolnictwa wyższego w Polsce przy Ministrze Nauki i Szkolnictwa Wyższego.

Prof. Mazurek angażuje się w międzynarodowe inicjatywy akademickie i naukowe oraz aktywnie współpracuje 
z uczelniami na całym świecie. Odbył staże w IESE Business School w Hiszpanii oraz na Uniwersytecie w Tilburgu w Holandii. Był profesorem wizytującym w wielu prestiżowych ośrodkach akademickich, w tym w ESCP Business School, SKEMA i École de Management de Normandie we Francji, ISCTE Business School w Portugalii, Nottingham Trent University w Wielkiej Brytanii, Soongsil University w Korei Południowej, Universidad del Pacifico w Peru oraz University of Reykjavik w Islandii.

Jego dorobek naukowy obejmuje kilkadziesiąt artykułów naukowych, rozdziałów oraz książek publikowanych 
w renomowanych wydawnictwach, takich jak Cambridge University Press, Emerald Publishing i Routledge i czasopismach – m.in.: European Management Journal, Journal of Computer Information Systems czy Business Horizons. Jest autorem książki Transformacja cyfrowa (PWN, 2019) oraz redaktorem i współautorem podręcznika E-marketing – planowanie, narzędzia i praktyka (Poltext, 2018), wyróżnionego przez Polską Akademię Nauk. Jest również dyrektorem programu Koźmiński MBA Cyfrowa Transformacja i Sztuczna Inteligencja oraz studiów podyplomowych z obszaru gospodarki cyfrowej, takich jak Marketing Internetowy, Handel Elektroniczny oraz Cyfrowa Transformacja Biznesu.

Prof. Mazurek został wielokrotnie nagrodzony za osiągnięcia naukowe i publikacyjne. Otrzymał nagrodę LUMEN w 2015 roku, przyznawaną liderom zarządzania uczelniami wyższymi. W 2017 roku został uhonorowany wyróżnieniem Eduinspirator, przyznawanym przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji za aktywne działania 
w edukacji i pozytywny wpływ na otoczenie. W 2020 roku otrzymał nagrodę Gwiazda Umiędzynarodowienia 
w kategorii Badania naukowe, przyznawaną przez fundację Perspektywy. 

Jego działalność obejmuje również współpracę z sektorem biznesowym. Realizował projekty doradcze i badawcze dla wielu znanych firm, w tym Nokia, Nikon, Polpharma, Egmont, PZU, Michelin, IKEA i Mars Corp.

dr Paweł Wnuczak

Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Katedry Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie prowadzi zajęcia na studiach licencjackich, magisterskich, podyplomowych i MBA. Pełni również funkcję koordynatora merytorycznego studiów podyplomowych analityk finansowy ryzyka kredytowego. 

Jako konsultant przygotował sam lub z zespołem kilkadziesiąt projektów z zakresu wyceny, oceny projektów inwestycyjnych, analizy finansowej, dokumentacji aplikacyjnej (studia wykonalności, biznesplany, wnioski o dofinansowanie) dla podmiotów ubiegających się o środki inwestycyjne w ramach RPO, POIiŚ, POIG. Prowadzi także szkolenia z zakresu zarządzania finansami, budżetowania, controllingu, wyceny i zarządzania wartością spółki, opracowania dokumentacji aplikacyjnej o dofinansowanie w ramach unijnych. W swojej wieloletniej karierze zawodowej pracował na stanowisku księgowego, analityka finansowego oraz kontrolera finansowego. Jest członkiem rady nadzorczej.

W pracy naukowej zajmuje się tematyką controllingu, wyceny przedsiębiorstw oraz oceny opłacalności projektów inwestycyjnych. Jest autorem lub współautorem kilkudziesięciu artykułów naukowych oraz książki „Controlling w instytucjach kultury".

dr Ilona Hunek

Wykładowca i trener z dwudziestoletnim doświadczeniem. Licencjonowany partner Richard Lewis Communication Centre™. Jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym w Katedrze Strategii, Zakładzie Negocjacji Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz współpracownikiem University College Dublin w Irlandii.  

Prowadzi zajęcia między innymi z zarządzania różnorodnością, kapitału ludzkiego w organizacji, zarządzania ludźmi w firmach międzynarodowych, negocjacji, negocjacji strategicznych oraz przywództwa w Warszawie, w Hongkongu, na Sri Lance i w Singapurze. 

Prowadzi szkolenia i doradztwo w dziedzinie negocjacji (w tym negocjacji strategicznych i międzynarodowych), komunikacji i współpracy międzykulturowej w oparciu o model kultury LMR – jedno z najbardziej efektywnych narzędzi nawigacji w środowisku międzykulturowym dla profesjonalistów. Specjalizuje się w szeroko pojętej tematyce zarządzania różnorodnością w organizacji, negocjacji, mediacji i rozwiązywania konfliktów oraz w dyscyplinie zarządzania sobą i rozwoju osobistym.   

Prowadzi badania w zakresie zarządzania ludźmi w firmach międzynarodowych. Jej praca doktorska obroniona w University College Dublin dotyczyła praktyk zarządzania ludźmi w bankach międzynarodowych w Polsce w okresie transformacji.

Jako trener prowadziła szkolenia z negocjacji i rozwiązywania konfliktów dla wielu firm i organizacji niebiznesowych – między innymi dla banków polskich (cykl szkoleń z negocjacji z klientami dla PKO BP) i międzynarodowych (szkolenie z negocjacji sprzedażowych dla Deutsche Bank, szkolenia z negocjacji dla firmy Infosys), hoteli (szkolenia z negocjacji w organizacji dla Hotelu Sobieski), przedstawicieli gmin, Komendy Głównej Policji (negocjacje międzynarodowe), Służb Granicznych oraz szkolenia otwarte z negocjacji w ramach programów Unii Europejskiej. Od kilku lat współpracuje z Europejską Akademią Negocjacji w zakresie szkoleń z negocjacji oraz z Instytutem Talentów w zakresie szkoleń z rozwoju osobistego w organizacji.

W latach 2007 – 2008 była doradcą Irlandzkiego Kongresu Związków Zawodowych w sprawach dotyczących integracji pracowników napływowych i różnorodności w organizacji. Między innymi przygotowała program szkolenia z negocjacji dla przedstawicieli pracowników.

dr hab. Andrzej Patulski
dr Jolanta Tkaczyk

Doktor ekonomii w zakresie zarządzania (2007), absolwentka zarządzania i marketingu Szkoły Głównej Handlowej (1996), trener, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego (od 1996). Specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich.  Autorka ponad 60 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych. Autorka internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl). 
Członek Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association), jak również Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Prowadziła szkolenia i projekty konsultacyjne, m.in. dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy, Hyundai Polska, Kia, Macro Cash and Carry, T-Mobile, Jeronimo Martins Polska, Roche, PESA. 

Opinie absolwentek i absolwentów

Sylwia Buczak
Sylwia Buczak

Po 11-letniej praktyce zawodowej w sprzedaży i marketingu postanowiłam rozszerzyć i usystematyzować moją wiedzę z zakresu zarządzania i marketingu. Wybrałam studia podyplomowe zarządzanie marketingowe w Akademii Leona Koźmińskiego z uwagi na otrzymaną od absolwentów rekomendację, ciekawy program, prestiż uczelni oraz lokalizację. Duży nacisk na praktyczne zastosowania wiedzy, ciekawe ćwiczenia i prowadzący, którzy  genialnie przekazują wiedzę i  inspirują, oraz wielka troska o studenta i stworzenie dobrej atmosfery to moim zdaniem wielkie plusy ALK. Jestem bardzo zadowolona z ukończonych studiów, czuję się kompetentnie i swobodnie w realizowanych projektach i myślę o założeniu swojej firmy.

Małgorzata Fibiger-Bielska

Uznany w środowisku ekonomista Philip Kotler napisał: „Marketing is not the art of finding clever ways to dispose of what you make. It is the art of creating genuine customer value“.

Kierując się tą myślą i na co dzień zarządzając projektami w dużej międzynarodowej firmie w regionie CEE, postanowiłam usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę oraz poznać najnowsze trendy i wyniki badań w obszarze marketingu. Akademia Leona Koźmińskiego jako jedyna w Polsce znajduje się w rankingu TOP100 Financial Times i może pochwalić się trzema akredytacjami, tzw. „potrójną koroną” – AACSB, EQUIS i AMBA. To oraz ogrom pozytywnych opinii panujących w środowisku biznesowym miało bezpośredni wpływ na moją decyzję o wyborze tej uczelni oraz kierunku studiów podyplomowych.

 

Zajęcia w ALK prowadzone są w bardzo ciekawy i interaktywny sposób przez ekspertów w swoich dziedzinach. Wiedza, która jest przekazywana, to nie tylko teoria, ale także praktyka dostosowana do trendów i realiów aktualnie panujących na rynku. Uczelnia tworzy doskonałe środowisko do nawiązania nowych kontaktów – w tym biznesowych, wymiany doświadczeń oraz pomysłów, z których część owocuje w postaci rozwoju nowych biznesów. Jednakże dla mnie najważniejsze było osiągnięcie zamierzonych celów, czyli przeniesienie nowo zdobytej wiedzy na pole profesjonalnej działalności w trade marketingu, co sukcesywnie realizuję.
ES
Eryk Skolarski

Decydując się na studia podyplomowe, kierowało mną przeświadczenie chęci studiowania na najlepszej uczelni biznesowej w Polsce. Posiadając 7-letnie doświadczenie w polskiej branży eventowej, postanowiłem usystematyzować oraz poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu i zarządzania. Wybierając studia podyplomowe na kierunku zarządzanie marketingowe, dokonałem najlepszego wyboru, jakiego mogłem kiedykolwiek dokonać. Mój poziom zadowolenia po roku zajęć w trybie hybrydowym przekroczył moje wszelkie oczekiwania. Precyzyjnie dobrany program studiów pozwolił mi w łatwy i praktyczny sposób zastosować pozyskaną wiedzę w mojej codziennej pracy zawodowej.  Polecam każdej osobie, która chce poszerzyć swoje horyzonty oraz poznać fantastycznych ludzi.

Zasady naboru

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.  

Rekrutacja na studia rozpoczynające się w październiku 2024 została zakończona.

Planowany termin rozpoczęcia studiów kolejnej edycji to październik 2025 roku. Rekrutacja trwa do 30 września 2025 r.

Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie wszystkich wymaganych zaliczeń, przygotowanie projektu w formie pisemnej i przeprowadzenie prezentacji opracowanego projektu.

Projekt może być planem marketingowym, biznesplanem lub projektem doradczym w zakresie zarządzania i/lub marketingu. Rekomendujemy projekty grupowe, ale dopuszczamy także prace indywidualne. W trakcie zajęć dotyczących przygotowania projektu końcowego słuchacze zapoznają się z przykładowymi projektami końcowymi.

  • Odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych (tytuł zawodowy: licencjat, inżynier, lekarz, magister, odpis dyplomu doktorskiego)**

  • Zdjęcie elektroniczne w formacie JPG 

  • Oryginał dokumentu tożsamości do wglądu 

  • Kopia dowodu wpłaty wpisowego 

** W przypadku kandydatów posiadających dyplom zagraniczny prosimy o dostarczenie dyplomu oraz suplementu wraz z oficjalnym tłumaczeniem na język polski.

1
Uzyskanie podstawowych informacji

Prosimy o zapoznanie się z opisem interesującego Was kierunku  i sprawdzenie  zasad naboru.

2
Rejestracja

Pierwszą czynnością w procesie rekrutacji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie internetowej uczelni.

3
Opłata rekrutacyjna

Opłatę rekrutacyjną należy uiścić na konto uczelni lub skorzystać z funkcji płatności.pl podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Anna Wowkonowicz-Kozicka

Opłaty

Oferowane zniżki (zniżka dla absolwentów, zniżka za jednorazową płatność i ewentualne dodatkowe zniżki) nie kumulują się.

Tabela opłat
Wpisowe 250 zł
Cena podstawowa (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 900 zł każda) 7 800 zł
Cena ze zniżką dla absolwentów ALK (możliwość płatności w dwóch ratach po 3 510 zł każda) 7 020 zł
Cena ze zniżką za jednorazową płatność 7 300 zł

Konto bankowe, na które można dokonywać wpłaty wpisowego:  Akademia Leona Koźmińskiego   03-301 Warszawa, ul. Jagiellońska 57/59   BANK PEKAO SA w Warszawie 20 1240 1024 1111 0010 1646 0637  

Opłaty za studia wnoszone są na indywidualny numer konta, podawany po zakończeniu rekrutacji. 

Osoby zainteresowane otrzymaniem faktury proszone są o kontakt z Panią Agnieszką Fabiańską: agaf@kozminski.edu.pl

Uprzejmie informujemy, że w przypadku zbyt małej liczby kandydatów grupa może nie zostać uruchomiona.