Information card 

MA PIOTR  LIGNAR

MA
PIOTR LIGNAR

Department of Business Strategy

MA PIOTR LIGNAR

CV
Research area:
  • coaching
  • interpersonal communication
  • leadership
Publications
Articles in scientific journals:
  • LIGNAR P. (2008), Public Relations niejedno ma imię. O skutkach niejasnych definicji i uproszczonych pojęc, PRAKSEOLOGIA, 148, s.59-68
Chapter in monographs:
  • LIGNAR P. (2012), Etyka w public relations in: Biznes, etyka, odpowiedzialność, Wojciech Gasparski, PAŃSTWOWE WYDAWNICTWO NAUKOWE, s.165-175
  • LIGNAR P. (2010), Wszystko na sprzedaż in: Ku obywatelskiej rzeczpospolitej gospodarczej, Wojciech Gasparski, Bolesław Rok, POLTEXT, s.265-271
Scientific Activities
Participation in conferences:
  • Współczesny PR, 2007
  • Ogólnopolskie Seminarium Etyki w Biznesie, Gospodarce i Zarządzaniu (EBIGOZA), 2007
Membership in organizations:
2008
, Związek Firm Rodzinnych
2004
, Polish Public Relations Society
1998
, Polish Public Relations Society
Additional Information
Consultancy:
Sokołów S.A.
KAMIS Przyprawy
GUC
NEPENTES
Marks&Spencer Poland
ZIBI
LOT Catering