PhD Marta Połeć

Department of Management
Assistant Professor

PhD in Social Sciences  in the field of Management and Quality Sciences from the Jagiellonian University in Cracow, Poland. The laureate of the scholarship of the Minister of Science and Higher Education for outstanding achievements, the scholarship of the Minister of Culture and National Heritage, and the scholarships of the Rector of the Jagiellonian University. Alumnus of doctoral studies in Humanistic Management at the Jagiellonian University, as well as the Jagiellonian Interdisciplinary PhD Programme. She holds MA in Culture and Media Management from the Jagiellonian University, BA in Management and in Ethnology from the University of Warsaw. PhD thesis awarded with distinction at the Faculty of Management and Social Communication of the Jagiellonian University.

Currently she is leading a research project: ‘Organizational Ethnography of Festivals of Street Performers’ (2021-2024, Preludium, National Science Centre, Poland). Additionally, she is investigating the practices of licencing buskers in Polish cities (2022, Scholarship for the promotion of culture, Polish Ministry of Culture and National Heritage). She was a manager of research project: ‘Ethnography of Informal Organization of Street Artists in Poland’ (2014-2018, Diamond Grant, Polish Ministry of Science and Higher Education). The participant of the Street Music Research Unit. She has completed a research internship at the Institut Mines-Télécom Business School in Évry/ Université Paris-Saclay in France. Her research interests are focused on informal organization, cultural entrepreneurship, qualitative research methodology, ethnography, street performances, and urban sphere.

Publikacje

Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019).

Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019).

Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016).

Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014).

Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje

Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019).

Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019).

Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016).

Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014).

Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013).  

Publikacje:

Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019).

Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016).

Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014).

Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019).

Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014).

Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).

Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022).

Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022).

Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020).

Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021).

Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019).

Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019).

Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019).

Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018).

Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018).

Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017).

Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017).

Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016).

Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013). Publikacje Połeć, M. Występy uliczne: Dobre praktyki w zarządzaniu przestrzenią miejską/ Street performances: Good practices in urban space management (2022). Połeć, M. i Grygier, E. „Mitologizacja występów ulicznych: dsykurs, autonarracja i autokreacja”. Zarządzanie w Kulturze, t. 23, nr 2, s. 169-185 (2022). Połeć, Marta. From Ethnography to Critical Management Studies: Facing the Street Performers’ Dilemmas [in:] Pullen, A., Helin, J. and Harding, N. (eds.) Writing Differently (Dialogues in Critical Management Studies, Vol. 4), Emerald Publishing Limited, pp. 145-157 (2020). Połeć, M. i Pluszyńska, A. „Występy uliczne a prawa autorskie – kultura (nad)użycia”. Rzeczpospolita, 23.08.2021 (2021). Połeć, M. Występy uliczne: Balansując pomiędzy trzema sektorami działalności społeczno-gospodarczej [w:] S. Wrona (red.) Młodzi badacze o zarządzaniu publicznym, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 133-145 (2019). Połeć, M. Street performances in hope for the future of urban sphere: Human interaction, self-realization and emotive enactment [in:] M. Kostera & D. Ericsson (eds.) Organizing Hope: Narratives for a Better Future, Cheltenham – Northampton, Edward Elgar, pp. 166-175 (2019). Połeć, M. Praca opiekuńcza kobiet: Kobieta jako organizatorka życia rodzinnego [w:] E. Bogacz-Wojtanowska i M. Kostera (red.) Siłaczki, szefowe, społeczniczki: Polki, organizatorki, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 197-208 (2019). Połeć, M. „Wizerunek artystów ulicznych w mediach”. Zarządzanie w Kulturze, t. 20, nr 2, s. 157-179 (2019). Połeć, M. Artyści uliczni polskich miast. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2018). Połeć, M. Kto dba o występy uliczne? Niematerialne dziedzictwo w zinstytucjonalizowanej aktywności artystów ulicznych [w:] Ł. Gaweł i M. Kostera (red.) Etnografie instytucji dziedzictwa kulturowego, Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, s. 149-164, (2018). Połeć, M. „Park Łazienki Królewskie w oczach mieszkańców Warszawy”. Ogrody Nauk i Sztuk, nr 7, s. 405-415, (2017). Połeć, M. Kontrolowana (?) kultura: Etnografia krakowskich występów ulicznych. Kraków, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, (2017). Połeć, M. „Festiwale sztuki ulicznej: Przedmiot instytucjonalizacji i forma uspołeczniania miasta”. Zarządzanie Mediami, nr 4, t. 1.; s. 23-38, (2016). Połeć, M. Sztuka życia krakowskich artystów ulicznych [W:] M. Kostera (red.) O zarządzaniu historie niezwykłe: Studia przypadków z zarządzania humanistycznego, Warszawa, Difin, s. 45-58, (2014). Połeć, M. „Badanie przedsiębiorczości artystów ulicznych: Metodologia etnograficznych badań terenowych na rynku doznań”. Problemy Zarządzania, vol. 12, nr 3 (47), s. 144-162, (2014).Połeć, M. „Artyści uliczni jako przykład nieformalnej organizacji zajmującej się sztuką”/ „Street Artists as an Example of Non Formal Art Organization”. Culture Management/ Kulturmanagement/ Zarządzanie Kulturą, nr 2, t. 6.; s. 76-82 oraz s. 83-89, (2013).