"Polskie biblioteki i reszta świata"
XIX Ogólnopolska Konferencja
Bibliotek Niepublicznych i Publicznych Szkół Wyższych

Akademia Leona Koźmińskiego, 14-15 listopada 2019 r.

 

Serdecznie zapraszamy bibliotekarzy (a także lubiących biblioteki niebibliotekarzy :-)) do udziału w naszej konferencji, poświęconej głównie (ale nie wyłącznie :-)) obsłudze zagranicznego czytelnika w polskiej bibliotece oraz  kontaktom polskich bibliotek z zagranicznymi instytucjami. Chęć udziału w tym wydarzeniu prosimy zgłaszać (do 23 września 2019 r.) za pomocą formularza rejestracyjnego, do którego link znajduje się TUTAJ.

INFORMACJE PRAKTYCZNE

Pytania związane z naszą konferencją prosimy kierować na adres e-mailowy: balk@kozminski.edu.pl  lub drogą telefoniczną: 22 519 22 34, 22 519 22 16.

Planowane miejsce konferencji: Akademia Leona Koźmińskiego (ul. Jagiellońska 57/59, 03-301 Warszawa), Aula II (UWAGA!: miejsce to może ulec zmianie, dlatego zalecamy upewnienie się co do lokalizacji konferencji na kilka dni przed jej rozpoczęciem).

Aby wziąć udział w konferencji... należy - w terminie do 23.09.2019 - wypełnić i wysłać formularz rejestracyjny, który znajduje się TUTAJ.

 

 

OPŁATY KONFERENCYJNE

Opłata za uczestnictwo w konferencji wynosi 400 zł (dla osób, które wygłoszą referat - 300 zł).  Opłatę tę prosimy przelać na konto nr:
71 1240 1024 1111 0000 0268 5850
jako tytuł wpłaty wpisując: "konferencja biblioteka - imię i nazwisko".

UWAGA: przelewy prosimy realizować nie wcześniej, niż potwierdzimy e-mailowo rejestrację Państwa uczestnictwa i zarazem nie później niż 30.09.2019.

Pytania w sprawie faktur za opłaty konferencyjne prosimy kierować na adres e-mailowy: konferencje@kozminski.edu.pl.

Ze względu na płatności, jakich musimy dokonać w związku z organizacją całego wydarzenia, zwrot opłaty konferencyjnej możliwy jest tylko w wypadku  rezygnacji z udziału w konferencji, zgłoszonej nie później niż 1.10.2019. Po tym terminie - możliwa będzie jedynie zmiana uczestnika. Zarówno rezygnacje, jak i zmiany uczestników prosimy zgłaszać na adres e-mailowy: balk@kozminski.edu.pl.

 

 

GDZIE PRZENOCOWAĆ?

Możliwości jest wiele. Wśród nich - dwa hotele oferujące zniżki dla uczestników naszej konferencji. Oto one...

 

HOTEL IBIS WARSZAWA STARE MIASTO *** (Śródmieście)

 

 

ul. Muranowska 2 (Śródmieście)

00-209 Warszawa

Rezerwacja na hasło "BALK 2019":

h3714-re@accor.com

tel. 22 310 10 14

 

Cena w  tygodniu

Pokój 1-osobowy ze śniadaniem 290 PLN/doba brutto

Pokój 2-osobowy ze śniadaniem 320 PLN/doba brutto

 

Cena w weekend

Pokój 1-osobowy ze śniadaniem 210 PLN/doba brutto

Pokój 2-osobowy ze śniadaniem 240 PLN/doba brutto

 

 

 

HOTEL MERCURE WARSZAWA GRAND **** (Śródmieście)

 

 

 

ul. Krucza 28 (Śródmieście)

00-522 Warszawa

www.mercure.com

 

Rezerwacje pod tym linkiem

Pokoje zarezerwowane dla uczestników konferencji są oznaczone znaczkiem "prezentu". Pozostałe kategorie pokoi i stawki nie zawierają śniadania, które trzeba będzie doliczyć do kosztów. W celu pozyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu bezpośrednio z hotelem:


h3384-re@accor.com
h3384-re2@accor.com
tel. 22 -583- 2110
tel. 22 -583- 2112


Pokój jednoosobowy klasyczny w cenie 420PLN brutto za dzień w ciągu tygodnia

Pokój jednoosobowy klasyczny w cenie 280PLN brutto za dzień w ciągu weekendu

 

Pokój Superior do pojedynczego wykorzystania w cenie 460PLN brutto za dzień w ciągu tygodnia

Pokój Superior do pojedynczego w cenie 320PLN brutto za dzień w ciągu weekendu

 

 

Z powyższej  oferty noclegowej chętni uczestnicy mogą skorzystać do 7 października. Po tym terminie rezerwacja traci ważność, a ceny wzrosną.

JAK DO NAS TRAFIĆ?

Dla większości z Państwa najprościej będzie dojechać do nas tramwajem linii 18 (pamiętajmy, że musimy wybrać kierunek Żerań FSO - kto pomyli kierunki, ten zamiast do nas, dojedzie do Mordoru).

Jak trafić do "18" z dworca Warszawa Centralna?

Z tego dworca najbliższy przystanek "osiemnastki", to przystanek Centrum. Dojście do tego przystanku zajmie kilka minut, ale... dla osoby niezorientowanej znalezienie właściwej drogi może być kłopotliwe. Żeby więc nie tracić czasu na niepotrzebne błądzenie, najlepiej dorwać jakiegoś tubylca i spytać go, gdzie jest ulica Marszałkowska (na tej właśnie ulicy znajduje się przystanek Centrum), albo po prostu spytać, jak dostać się do tramwaju "18".

 

 

Jak trafić do "18" z dworca Warszawa Zachodnia?

Autobusem linii 517 (kierunek Witebska) dojeżdżamy do przystanku Centrum. Tam wysiadamy i przejściem podziemnym wędrujemy do przystanku tramwajowego, przy którym zatrzymuje się "osiemnastka".

Jak trafić do "18" z przystanku Warszawa Młociny?

WARIANT PODZIEMNY... Schodzimy do metra i jedziemy do stacji Ratusz Arsenał. Wychodzimy na powierzchnię i (samodzielnie lub z małą pomocą tubylców) odnajdujemy przystanek 18.

WARIANT NAZIEMNY... Na pętli autobusowej wsiadamy w autobus linii 156. Wysiadamy na przystanku Żerań FSO, który znajduje się na moście. Należy kawałek się cofnąć i najbliższymi schodami zejść na dół. Na dole znajduje się pętla tramwajowa, z której do naszej uczelni można dojechać nie tylko 18, ale także 20 (UWAGA: w wariancie naziemnym nie wybieramy kierunku Żerań FSO, bo wtedy musielibyśmy wsiąść i... od razu wysiąść :) ).

 

Co dalej? Ano dalej... kiedy rano jadę "osiemnastką"...musimy dojechać do przystanku Batalionu Platerówek. Tam wysiadamy. Wzdłuż torów tramwajowych, po obu ich stronach, ciągną się ulice: jedna szeroka, a druga wąska. Wybieramy tę wąską, cofamy się nią ok. 100 metrów, mijamy jakieś parkany, mijamy budynek przypominający szkołę (bo kiedyś rzeczywiście była tam szkoła, teraz jest klub judo) i dochodzimy do budynku, na którego fasadzie (w górnym prawym rogu) widnieje logo i nazwa naszej uczelni. Jesteśmy już prawie na miejscu!
Teraz już tylko musimy:
1) wejść do środka
2) skręcić w lewo i dojść do końca korytarza
3) skręcić w prawo i znów dojść do końca korytarza
4) spojrzeć w prawo i... oczom powinna ukazać się grupka sympatycznie wyglądających ludzi, prowadzących ożywione dyskusje na różne tematy. To ani chybi - uczestnicy naszej konferencji, stojący przed wejściem do Auli II, gdzie planujemy się wszyscy spotkać. Jesteśmy u celu! :-)               

Ponadto do naszej uczelni można się dostać również tramwajem linii 20 (wysiadka również na przystanku Batalionu Platerówek) oraz autobusem linii 509 (wysiadka na przystanku Pimot - UWAGA: jest to przystanek na żądanie).

UWAGA! Zawsze mogą zdarzyć się jakieś remonty ulic, które spowodują zmiany komunikacyjne. Dołożymy jednak starań, żeby powyższe informacje - szczególnie tuż przed konferencją i w trakcie jej trwania - były systematycznie aktualizowane.

Oczywiście można też skorzystać z usług warszawskiego taksówkarza. Firmy taksówkarskie najwyżej cenione przez pracowników naszej uczelni to Grosik, Glob Cab Taxi i Eko Taxi.

WAŻNE TERMINY

Do 10.09.2019 - nadsyłanie propozycji referatów (wraz z abstraktami).

Do 15.09.2019 - zatwierdzenie zaproponowanych referatów.

Do 23.09.2019 - możliwość zgłaszania uczestnictwa w konferencji.

Do 30.09.2019 - termin dokonywania opłat konferencyjnych.

Do 1.10.2019 - możliwość rezygnacji z udziału w konferencji ze zwrotem opłaty konferencyjnej.

Do 25.10.2019 - nadsyłanie zgłoszonych i zatwierdzonych referatów.

Do 5.11.2019 - nadsyłanie prezentacji przez prelegentów.

14-15.11.2019 - konferujemy :)

Lato/jesień 2020 - planowana publikacja materiałów konferencyjnych

KOMITET NAUKOWY KONFERENCJI

- mgr Lidia Derfert-Wolf (Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy)

- dr hab. Paweł Krzyworzeka (Akademia Leona Koźmińskiego)

- dr Stefan Kubów (Dolnośląska Szkoła Wyższa)

- dr Mariusz Wrona (Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku)

- mgr Paweł Pioterek (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu)

- mgr Anna Zielińska (Uczelnia Łazarskiego)

 

 

 

INFORMACJE DLA AUTORÓW REFERATÓW

Propozycje referatów (wraz z abstraktami) prosimy przesyłać na adres: balk@kozminski.edu.pl , w terminie do 10 września.

Do wszystkich naszych Szanownych Autorów zwracamy się z prośbą o pisanie referatów zgodnie z TĄ INSTRUKCJĄ.

Do 16 września poinformujemy Autorów o zatwierdzeniu zgłoszonych przez nich referatów.

Do 25 października prosimy o przesłanie zgłoszonych i zatwierdzonych referatów na adres mailowy (balk@kozminski.edu.pl) lub pocztą (Piotr Walasek, Biblioteka ALK, ul. Jagiellońska 57/59, 03-301 Warszawa).

Jeśli referat będzie wygłaszany za pomocą prezentacji w PowerPoincie - prosimy o przesłanie tej prezentacji (na adres: balk@kozminski.edu.pl) w terminie do 5 listopada.

Ewentualne pytania prosimy kierować na adres e-mailowy balk@kozminski.edu.pl lub telefonicznie: 22 519 22 34.

 

 

 

PATRONAT MEDIALNY

 

Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich

 

 


Stowarzyszenie EBIB