Akademia Negocjacji

Akademia negocjacji

Akademia Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości w Biznesie

 

O Akademii

Witam serdecznie,

Od wielu lat uczestnicy szkoleń i zajęć na studiach MBA prosili mnie o uruchomienie dłuższego cyklu szkoleń, które spowodują, że uczestnik dokona znaczącej zmiany w rozumieniu nie tylko, CO? działa, ale również DLACZEGO? działa i JAK? to zastosować podczas negocjacji. Poniżej znajdziecie moje przemyślenia i propozycje na ten temat. Na początek w ramach „Akademii negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości w biznesie” proponuję:

  • cztery dwudniowe moduły podstawowe
  • oraz dodatkowe moduły tematyczne, które będą zawierały m.in. takie kursy: "Prezentacje biznesowe, które sprzedają", oraz w przyszłości "Negocjacje i komunikację międzykulturową".

Każdy moduł może być przez Was potraktowany jako oddzielny kurs, jednak ułożyłem je według określonej logiki, która powoduje, że przejście przez całość da znaczące zrozumienie i umiejętności.

Nikolay Kirov Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju – Koźminski Executive Business School – Akademia Leona Koźmińskiego Partner i Członek Zarządu Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o.

Akademia negocjacji

Celem Akademii jest zbudowanie u umiejętności prowadzenia bardziej elastycznych negocjacji, przyczyniających się do zdobywania nowych klientów i wzrost satysfakcji obecnych klientów, dające w efekcie wyższe kontrakty i lojalnych stałych klientów.  Zdobędziecie umiejętność argumentowania i obrony swoich interesów. Zobaczycie wszystkie elementy Harvardzkiego podejścia do procesu negocjacji, dzięki którym będziecie mogli sami ocenić, czy macie do czynienia z potencjalnym partnerem w biznesie czy też tracimy swój czas. Zdobędziecie też najnowszą wiedzę i umiejętności o tym, jak usprawnić budowanie relacji z partnerami i kreować wartość dodaną w biznesie.

Gwarantuję też sporą dozę inspiracji, uruchomienie autorefleksji, zmianę przekonań co do postrzegania swojej pozycji podczas rozmów biznesowych oraz wynikających z nich zachowań negocjacyjnych. Całość Akademii jest prowadzona warsztatowo w oparciu o rozgrywanie gier symulacyjnych i pracę zespołową, omawianie wyników oraz zachowań, które do tych wyników doprowadziły. Warsztaty są prowadzone w różnych formach: od dwuosobowych gier negocjacyjnych na pierwszych kursach do sześcioosobowych gier w module z negocjacji zespołowych i wielostronnych. Do części wniosków założonych w celach uczestnicy dochodzą sami, pozostałe wnioski są pokazywane podczas omówienia warsztatów. Dodatkowe efekty z uczestnictwa: uruchomienie autorefleksji, odświeżenie wiedzy i umiejętności dotyczących procesu negocjacji, zmiana zachowań i postrzegania swojej pozycji podczas rozmów biznesowych, lepsze poznanie siebie oraz swoich partnerów w biznesie w oparciu o style myślenia i style działania FRIS®.

Bigmanwithipad

Strefa wiedzy

Negocjacje! Zdiagnozuj Alternatywy i BATNA.

Gdy wybierasz się na negocjacje pierwszym krokiem jest określenie swoich interesów oraz interesów twojego partnera. Czy zastanawiasz się jednak, co zrobisz, jeśli nie dojdziesz do porozumienia z partnerem? W negocjacjach jest to jedno z podstawowych pytań na jakie warto sobie odpowiedzieć. czytaj więcej

NEGOCJACJE - PRZYGOTOWANIE, ARGUMENTOWANIE, PRZEKONYWANIE  

ZAREJESTRUJ SIĘ NA MODUŁ I NAJBLIŻSZE TERMIN: 6-7.06.2024

Negocjacje to najszybszy sposób zarabiania pieniędzy lub tracenia pieniędzy. W ciągu jednej godziny prawidłowo prowadzanych negocjacji i dobrych umiejętności negocjacyjnych zarabiamy dodatkowych kilka procent w transakcji w przeciwnym wypadku ich nie zarabiamy. Te kilka procent czasami to kilka milionów!

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

BUDOWANIE ZESPOŁU I RELACJI Z PARTNERAMI W BIZNESIE W OPARCIU O STYLE MYŚLENIA FRIS – NEUROWSPÓŁPRACA ZAREJESTRUJ SIĘ NA MODUŁ II NAJBLIŻSZY TERMIN: 15-16.04.2024

  • Jak często zależy Ci aby szybko i efektywnie porozumieć się w zespole bądź z partnerem w biznesie?
  • Jak często odczuwasz frustrację podczas współpracy z innymi?
  • A może wynik Twojej pracy jest uzależniony od współpracy z innymi?

Czy wiesz, że 85%  członków zespołów doświadcza konfliktów ze współpracownikami? Średnio na konflikty w pracy tracimy 2,8 godziny tygodniowo, a w efekcie nieodpowiedniej komunikacji spada efektywność pracy i trudniej osiągnąć zamierzone cele organizacyjne.

Jeżeli chcesz dowiedzieć się, jak rozwijać zespół, korzystać z potencjału i talentów jego członków a także poprawić jakość Twojej pracy weź udział w szkoleniu na temat neurowspółpracy. Podczas szkolenia poznasz style myślenia, które determinują podejmowane przez Ciebie i Twoich partnerów decyzje. W trakcie ćwiczeń doświadczysz, jak różne sposoby myślenia i wynikające z nich style działania prowadzą do różnych efektów w realizowanych projektach.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

PSYCHOLOGIA NEGOCJACJI w trudnych sytuacjach biznesowych. Jak poziomy świadomości, przekonania, nawyki i biologia determinują nasze kontrakty.

ZAREJESTRUJ SIĘ NA MODUŁ III

NAJBLIŻSZY TERMIN: 23-24.05.2024

  • Jak często masz wrażenie, że Twoi partnerzy są trudni, nie rozumieją Ciebie i pomimo wielokrotnego powtarzania nadal nie osiągasz zamierzonego celu?
  • A może zdarza Ci się czuć bezradność jeżeli po raz kolejny sprawy toczą się niezgodnie z ustaleniami? 
  • Czy kiedyś zadawałeś sobie pytanie co mogłeś zrobić inaczej, gdybyś nie poniosły Cię emocje?

Badania Duke University wskazują, że ponad 40% działań podejmowanych przez ludzi są ich nieświadomymi decyzjami, nawykami. Czy wiesz, które z Twoich nawyków decydują o sukcesie w negocjacjach? Podczas szkolenia nauczymy Cię różnych narzędzi, które pozwalają zrozumieć praprzyczynę naszych przekonań w życiu prywatnym i biznesowym. Pokażemy, jak dać sobie radę w trudnych sytuacjach biznesowych wykorzystując psychologię negocjacji. Innymi słowy dowiesz się jak  zachowania, nawyki, przekonania i wartości determinują sposób i efekty prowadzonych negocjacji oraz Twoją produktywność.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

NEGOCJACJE - projektowe, zespołowe, wielostronne ZAREJESTRUJ SIĘ NA MODUŁ IV

NAJBLIŻSZY TERMIN: 9-10.09.2024

Celem kursu jest zgłębienie kluczowych koncepcji i umiejętności, które pozwalają nam tworzyć i zawłaszczać wartość w negocjacjach oraz pokazanie jak radzić sobie z trudnościami, gdy:

  • prowadzimy projekty w których jest wielu interesariuszy;
  • bierzemy udział w negocjacjach, gdzie uczestniczy wielu niejednolitych partnerów, z których, każdy ma co najmniej kilka celów, negocjują wiele kwestii i mają ograniczenia czasowe;
  • musimy zsynchronizować negocjacje „zewnętrzne” z „wewnętrznymi” – między firmami i w ramach firmy.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY

INWESTYCJA W TWÓJ ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJOWANIA, BUDOWANIA RELACJI I KREOWANIA WARTOŚCI DODANEJ W BIZNESIE

CENA AKADEMII NEGOCJACJI ( 4 moduły)

  • 11 900 zł netto (+23% VAT) przy jednorazowej płatności za cały program składający się z 4 modułów
  • 13 800 zł netto (+23%VAT) - możliwość płatności w czterech częściach, po 3450 zł netto (+23% VAT) za moduł
  • 3450 zł netto (+23% VAT) za jeden moduł

Dla osób, które wykupią całą Akademię ( 4 moduły - 11 900 zł ) cena piątego, dodatkowego modułu - Prezentacje biznesowe, które sprzedają, wynosi 3 000 zł netto ( +23% VAT) a nie 3 450 zł ( +23% VAT).

RABATY:

  • 20% przy zgłoszeniu od 20 uczestników wzwyż,
  • 15% rabatu od 10 do 19 uczestników,
  • 5% przy wspólnym zgłoszeniu grupy od 5 do 9 osób.

Aby uzyskać ten rabat, po rejestracji uczestników prosimy o e-mail na adres malgosiao@kozminski.edu.pl z listą imion i nazwisk zgłoszonych osób.

PREZENTACJE BIZNESOWE, KTÓRE SPRZEDAJĄ

NAJBLIŻSZY TERMIN: 17-18.06.2024

ZAREJESTRUJ SIĘ NA MODUŁ V Celem szkolenia jest przygotowanie Ciebie do opracowania i przeprowadzenia efektywnej prezentacji handlowej. Efektywna prezentacja to taka, po której publiczność jest zadowolona, a prezenter osiąga zakładany cel. 

CZYTAJ WIĘCEJ

DLACZEGO Z NAMI? Specjalizujemy się w programach szkoleniowych dotyczących rozwoju umiejętności miękkich, w tym: neurowspółpracy i komunikacji, negocjacji w biznesie, negocjacji i budowania relacji z partnerami, negocjacji strategicznych i międzynarodowych, negocjacji i technik sprzedaży, rozwiązywania konfliktów.

PODWÓJNY CERTFIKAT Uczestnicy otrzymują podwójny certyfikat sygnowany przez: firmę Kirov Strategic Negotiators osadzoną w praktyce oraz Akademię Leona Koźmińskiego- uczelnie liczącą się w Polsce i na rynku zagranicznym, posiadającą najważniejsze międzynarodowe akredytacje. Dzięki temu gwarantujemy Wam, że zdobyta wiedza jest ugruntowana w teorii oraz sprawdzona w praktyce.

NASI TRENERZY W odróżnieniu od większości firm szkoleniowych nasi trenerzy mają głęboką wiedzę naukową, sami prowadzą badania w zakresie szeroko pojętej dziedziny zarządzania. Takie podejście pozwala podczas warsztatów wytłumaczyć, DLACZEGO? powinniśmy postępować w określony sposób. Dopiero gdy uczestnik szkolenia rozumie, DLACZEGO? coś działa, zmienia swoją postawę i przekonuje się, że warto postępować inaczej podczas swojej pracy i w kontaktach z innymi ludźmi. Poza pracą dydaktyczno- naukową nasi trenerzy posiadają ogromne doświadczenie praktyczne z wielu branż dzięki pracy w korporacjach globalnych oraz firmach konsultingowych. Są zatem w stanie podczas szkolenia czerpać jednocześnie ze swojego praktycznego doświadczenia oraz pracy naukowej, aby wytłumaczyć uczestnikom zarówno techniki i podstawy ich działania, jak i pracować na postawach i zachowaniach, ilustrując przykładami z życia.

UCZELNIA W Akademii Leona Koźmińskiego kształcimy przedsiębiorców i menedżerów wyższego i średniego szczebla dla instytucji i korporacji krajowych i międzynarodowych. Prowadzone przez nas projekty rozwojowe poszerzają i rozwijają umiejętności pracowników. Każdy program rozwojowy uwzględnia indywidualne potrzeby, zainteresowania i preferencje organizacji zamawiającej.  Naszymi klientami są największe firmy z branż: motoryzacyjnej, ubezpieczeniowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, wydawniczej oraz instytucje administracji publicznej.

  • AXA,
  • Agencją Rozwoju Przemysłu,
  • BRE Bank,
  • BGŻ Paribas,
  • CCC,
  • PKN ORLEN,
  • PGNiG,
  • Fiat,
  • Kongsberg Automotive,
  • Medicover,
  • Makro,
  • Mercedes,
  • Renault,
  • ORANGE,
  • ORLEN Upstream,
  • PTC T-Mobile,
  • PZU S.A.,
  • PKO BP,
  • PRUDENTIAL,
  • Union Investment,
  • STOCK,Vattenfall,
  • VW BANK

SYLWETKI TRENERÓW

Nikolay Kirov

Praktyk z zapleczem naukowym. Od 1996 r. wykładowca, doradca, mówca inspiracyjny, trener w zakresie: 

- negocjacji, budowania relacji i kreowania wartości dodanej w biznesie 

- przywództwa, strategii i wdrażania zmian organizacyjnych  

- rozwiązywania konfliktów i komunikowania się 

- negocjacji strategicznych i międzykulturowych 

- zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem. 

Instruktor Calligraphy Health System - Calligraphy Yoga - odmiana QiGong oraz ZEN Coaching praktyk. 

Certyfikowany w narzędziach diagnostycznych: FRIS, MPA, MTQ48, Reiss Motivation Profile, Faced5. 

Od 24 lat ponad 150 000 osób brało udział w jego wykładach, szkoleniach i sesjach strategicznych podczas realizacji Programów Rozwojowych dla Korporacji i Przedsiębiorców, studiów podyplomowych, programów Master of Business Administration: Executive MBA, MBA IT, MBA HR, MBA FINANSE, MBA dla Inżynierów, MBA dla kadry Medycznej, a także w międzynarodowym programie Executive MBA realizowanym w języku rosyjskim na Białorusi. Wykładowca „Kozminski CAMP - Advanced Management Program” - realizacja Warszawa - Barcelona, na którym prowadzi zajęcia w EADA Business School. 

Specjalizuje się w projektowaniu programów talentowych i rozwojowych dla menedżerów - pod indywidualne potrzeby organizacji.  

Twórca Akademii Negocjacji, Budowania Relacji i Kreowania Wartości w Biznesie oraz studiów podyplomowych Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”. Jest współtwórcą programu „Life & Business Energy Management” i projektu LifeEnergy.pl 

Na swoich kursach pokazuje, jak umiejętności negocjowania i budowania relacji w biznesie przekładają się bezpośrednio na korzyści ekonomiczne i zadowolenie partnerów, a także jak podpisywać korzystniejsze długoterminowo kontrakty. 

Jest partnerem i członkiem zarządu Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o., LifeEnergy.Pl, członkiem Zarządu Fundacji BARGEWORK, członkiem Rady Naukowej Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, członkiem Kapituły Nagrody PNSA - Polish National Sales Awards, członkiem kapituły nagrody "Lwy Koźmińskiego" oraz członkiem rady programowej czasopisma "Personel i Zarządzanie".

Dyrektor Kozminski MBA - obszar Przywództwo i Negocjacje. Koordynator merytoryczny programu studiów Koźmiński MBA dla Inżynierów. Wcześniej - wieloletni członek kolegium redakcyjnego czasopisma "Management and Business Administration. Central Europe" oraz wieloletni Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju - Kozminski Executive Business School - Centrum Doradztwa i Kształcenia Menedżerów - Akademii Leona Koźmińskiego.  

Jest również opiekunem i promotorem kilkudziesięciu strategicznych projektów doradczych prowadzonych w ramach programów MBA, oraz opiekunem i promotorem ponad 200 projektów doradczych dla administracji publicznej.

Jego główne zainteresowania badawcze to negocjacje i budowanie relacji z partnerami strategicznymi w biznesie, a główne obszary doradztwa i szkoleń – negocjacje i budowanie relacji i kreowanie wartości w biznesie, negocjacje strategiczne, tworzenie wspólnych przedsięwzięć oraz wdrażanie zmian strategicznych dla firm z branż: finansowej, motoryzacyjnej, medycznej, farmaceutycznej, FMCG, turystycznej, budowlanej, wydawniczej, turystycznej, logistyki i przemysłu oraz instytucji publicznych. 

W latach 2005-2008 był koordynatorem regionalnym największego projektu edukacyjnego w Europie (ponad 40 mln zł) "Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw”, realizowanego przez Stowarzyszenie Uczelni Wyższych "Edukacja dla Przedsiębiorczości" w ramach SPORZL 2.3,A. 

Nadejda Kirova

Trenerka biznesu, wykładowczyni akademicka i coach, managerka i przedsiębiorczyni, z ponad 25-letnim doświadczeniem zawodowym.

Certyfikowana konsultantka metod analizy osobowości zawodowej i rozwoju, coach stosująca w swojej praktyce kwestionariusze Master Person Analysis, FRIS, Talentów wg. koncepcji Instytutu Gallupa – StrengthsFinder, MTQ48 - odporność psychiczna (mental toughthness), Reiss Motivation Profile, Facet5 i Value Match.

Partnerka i członkini zarządu „Kirov Strategic Negotiators” i LifeEnegy.pl, Prezes  Fundacji „Pasja do Edukacji i Rozwoju”, Członek Zarządu Fundacji BARGEWORK, Członek Zarządu Bulcom Sp. z o.o.

Założyła i zorganizowała pięć spółek z ograniczoną odpowiedzialnością w branżach - ciężkich maszyn produkcyjnych, turystycznej, szkoleniowej i reklamowej. Pełniła i nadal pełni funkcję Dyrektor Finansowej oraz Dyrektor Operacyjnej.

W swojej praktyce zawodowej specjalizuje się w budowaniu programów rozwojowych oraz szkoleniach w zakresie:

  • Komunikowaniu się i rozwiązywaniu konfliktów
  • Przywództwa, budowania, rozwijania i motywowania zespołów
  • Budowania Relacji i Kreowania Wartości Dodanej w Biznesie
  • Transformacji organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości
  • Zarządzania sobą, zespołem oraz zarządzania własną energią: ciałem, emocjami i umysłem
  • Budowania strategii rozwojowej organizacji i osób indywidualnych.
  • Zarządzania różnorodnymi zespołami
  • Przygotowania mentorów wewnętrznych w organizacjach.

Partnerka merytoryczna Kozminski Executive Business School - Akademii Leona Koźmińskiego oraz wykładowca studiów podyplomowych „Master of Business Administration”, „Advanced Management Program”, „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży”, „Psychologia Biznesu”, „Coaching Profesjonalny”,  „HR Business Partner” i „Dyrektor Finansowy”.

Współtwórczyni programów Transformacji organizacji i kultury organizacyjnej w oparciu o wartości,  i  „Life & Business Energy Management”

Instruktorka i Nauczycielka ponad 10 systemów Qigong/Tai Chi oraz ZEN Coaching praktyk, prowadząca cykliczne zajęcia z grupami uczącymi się zarządzać sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, w ramach projektu LifeEnergy.pl
Studiowała: Qigong, Tradycyjną Medycynę Chińską, Neuro-anatomię i Neuro-biologię w Indonezji i Australii.

Od lat łączy swoje doświadczenia menedżerskie oraz biznesowe z technikami trenerskimi opartymi
o najnowszą wiedzę z zakresu budowy mózgu, stylów myślenia FRIS®, uczenia się i motywacji. Prowadzi szkolenia, warsztaty i wykłady dla menedżerów i przedsiębiorców oraz dla dyrektorów szkół, nauczycieli, uczniów i ich rodziców. Wspiera ludzi w odkrywaniu swoich talentów, inspiruje do podążania za swoją pasją. Szczególnie ceniona za nowatorskie spojrzenie na już funkcjonujące rozwiązania w biznesie, dzięki którym poprawia efektywność funkcjonowania organizacji.

Założycielka i Prezeska Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju. Misją Fundacji jest podnoszenie świadomości rodziców i nauczycieli odnośnie sztuki komunikowania się, współpracy w grupie, umiejętności rozwiązywania problemów, samodzielności, budowania pewności siebie. Fundacja prowadzi warsztaty, szkolenia, doradztwo indywidualne oraz coaching rodzinny.

Członkini Stowarzyszania Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Specjalizuje się w tematyce zarządzania zespołami i organizacjami, komunikowania się oraz zarządzaniem różnorodnością, ze szczególnym uwzględnieniem kobiet na rynku pracy oraz współpracy wielopokoleniowej.

Mentorka w Fundacji Liderek EY, wspierającą kobiety na rynku pracy i w rozwoju osobistym.
W prowadzonych przez niej procesy mentoringowe i coachingowe kładzie wyjątkowy nacisk na stworzenie przestrzeni do odnajdywaniu siebie, określaniu autentycznych potrzeb, celów i budowaniu swoich mocnych stron.

W ostatnich latach prowadziła szkolenia, doradztwo i sesje m.in. dla:

ACTELION Pharma-Johnson-Jonson, Air Products, AVEEX, ARVAL, AUCHAN, Aurovitas, BFT Polska, BGK Bank Gospodarstwa Krajowego, BNP PARIBAS Bank Polska S.A., Boehringer Inghelheim, Benefit Systems S.A., DNB, Gettin Noble Bank, Mitsubishi Electric, EUVIC S.A., EURO-HEL, EuRoPol Gaz, Canal+, Capgemini Polska, Cardif Polska S.A., Clear Channel,  GOOGLE, Grupa Azoty, Glenmark Pharmaceuticals, Gaz-System, EDF Energia, Generali, Gdańska Organizacja Turystyczna, Greiner Packaging, EUROWA, FORTACO, FUTURE PROCESSING, Główny Inspektorat Transportu Drogowego, HORTEX, HESTIA, HEBE, ORANGE–TelTech, INTER Polska, JERONIMO MARTINS, Janssen, Krosno Galss S.A., KNF (Komisja Nadzoru Finansowego), Krajowa Izba Rozliczeniowa, KONGSBERG Automotive, Lasy Państwowe, LIDL, LUXMED, Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych, Mindshare, Metro Warszawskie, Molnlyckie, MULTI Poland, Najwyższa Izba Kontroli (NIK), OTIS, PARP, PLAY, PKP Energetyka, Raiffeisen Polbank, Polpharma, PERN, Philip Morris, PCG Akademia, Reckitt Benckiser, SPX FLOW, Siemens Healthcare, TIM S.A. R-Bag, Teltech, Szpitale Pomorskie, Sun Chemical, Kancelaria Skłodowscy, Teva Pharmaceuticals, Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Wydawnictwo Nowa Era, VW Bank, Vital Voices.

Autorka dwóch książek i licznych publikacji w prasie branżowej z zakresu zarządzania, m.in. w „Personel i Zarządzanie” i „Focus Coaching”.

Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego – Coaching Profesjonalny. Ukończyła liczne kursy w zakresie diagnozowania i rozwoju potencjału pracowniczego, Komunikacji bez Przemocy, Analizy Transakcyjnej - szkolenie 101 EATA (European Association for Transactional Analysis), Zen Coaching, Design Thinking, Personal Communication Model.

Języki – ojczysty bułgarski, płynny polski, bardzo dobry: angielski i rosyjski.  

Iwona Bobrowska-Budny

Doświadczona trenerka biznesu, Talent Management Mentorka, managerka i partnerka biznesowa w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim. Partnerka w Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. i LifeEnergy.pl. Dyrektorka merytoryczna studiów MBA dla kadry HR Akademii Leona Koźmińskiego oraz Partnerka Merytoryczny Kozminski Executive Business School.

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie biznesowe w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim – wdrażała projekty ze wszystkich obszarów „miękkiego HR”.

Od ponad 15 lat prowadzi szkolenia i sesje rozwojowe budujące samoświadomość pracowniczą, menedżerską i zespołową, wspierając ustawienie procesów oraz zbudowanie efektywnych w komunikacji, stylu pracy i współpracy zespołów. Wspiera poznawczo zespoły o świadome wykorzystanie wyników analiz odporności psychicznej MTQ48, badań osobowości zawodowej TalentQ, FQ15+, MBTI, 15FQ+, Reiss Motivation Profile®, Style Myślenia i Działania FRIS®, FACET5, ValueMatch i MindSonar. Pracuje w nurcie Zen Coachingu, NVC - Komunikacji bez Przemocy oraz konstruktów Analizy Transakcyjnej

Specjalizuje się w szkoleniach z przywództwa, budowania i rozwijania zespołów, zarządzania różnorodnością, zarządzania sobą oraz zespołami, komunikacji i motywowania. Facylitator Design Thinking.

Jako mentorka/coach na stałe współpracuje z Fundacją Liderek Biznesu EY. Przygotowywała i prowadziła sesje indywidualne dla managerów organizacji polskich i międzynarodowych oraz dla kadry kierowniczej administracji publicznej do rangi ministrów włącznie.

Certyfikowana Trenerka Calligraphy Health System - Caligraphy Yoga - styl QiGong (Tai-Chi) - prowadząca zajęcia
zarządzania sobą, w tym energią własną dla odnalezienia równowagi życiowej, stabilizacji emocjonalnej
i przeciwdziałaniu wypaleniu zawodowemu w ramach projektu www.lifeenergy.pl

Autorka publikacji w prasie branżowej m.in. PersonelPlus, Personel i Zarządzanie, komentatorka dla Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, HR.news, Radio Zet, Radio TOK FM, Radiowa 3 oraz prowadząca wystąpienia
i wykłady na konferencjach z zakresu zarządzania kapitałem ludzkim – członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców.

 

Mgr Maciej Madziński
dr Maciej Madziński

Praktyk z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w zakresie zarządzania strategicznego i cyfrowych transformacjach organizacji współpracujący zarówno ze środowiskiem biznesowym jak i akademickim. Trener, wykładowca akademicki, mentor przyszłych liderów.

Prowadzi wykłady i warsztaty na studiach MBA, szkolenia otwarte, zajęcia na studiach dyplomowych i podyplomowych, w tm strategiczne projekty doradcze na studiach MBA. Specjalizuje się w obszarze zarządzania i informatyzacji. Wspiera również firmy w kreacji i egzekucji strategii wykorzystując przy tym narzędzia zarządzania projektami.

Od 2023 roku jest Wiceprezesem Escola S.A. - spółki technologicznej tworzącej aplikacje mobilne i webowe, świadczącej usługi konsultingu z zakresu transformacji cyfrowej i AI oraz rozwijającej własne produkty w ramach venture building. Odpowiada za doskonałość operacyjną, egzekucję strategii oraz budowanie partnerstw międzynarodowych w firmie.  Wcześniej był Dyrektorem Zarządzającym ds. Cyfrowej Transformacji i Funkcji Wsparcia w KROSS S.A. Odpowiadał za transformację cyfrową i funkcje z nią powiązane, administrację oraz dział prawny. W swojej karierze pełnił również funkcje Dyrektora Operacyjnego oraz Dyrektora IT
Akademii Leona Koźmińskiego. Z Akademią Leona Koźmińskiego związany od 2007 roku.

Zasiadał również w dwóch radach nadzorczych. Najpierw w radzie nadzorczej spółki Koźmiński Business Hub, a kolejno, do czasu objęcia funkcji Wiceprezesa, w radzie ESCOLA S.A. Jest również partnerem Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz wykładowcą w Kozminski Executive Business School Akademii Leona Koźmińskiego.

Pasjonat zarządzania strategicznego (w szczególności budowa i egzekucja strategii) i „zwinnego” zarządzania projektami, realizacji zmian organizacyjnych. Od lat realizuje duże, kompleksowe cyfrowe transformacje firm od budowy strategii cyfrowej transformacji przez skuteczną implementację systemów, aż do zarządzenia zmianą w organizacji wynikającą z takiej transformacji. Projekty realizował zarówno w funkcji menedżera zatrudnionego w organizacji jak i konsultanta strategicznego – wspierał w cyfrowej transformacji firmy z branży szkolnictwa wyższego, firmy ed-tech, ale również produkcyjne i handlowe.

W ramach obowiązków Dyrektora Zarządzającego KROSS koordynował duże wdrożenia w obszarze zarządzania operacyjnego organizacją, analityki danych, budowania relacji z klientem (CRM) oraz sprzedaży e-commerce B2B wykorzystując technologie SAP i Salesforce. Odpowiadał również za koordynację procesu powstawania strategii całej spółki KROSS S.A. do roku 2026. Realizowane w KROSS projekty zarówno w technologii SAP jak i Salesforce stały się referencyjnymi projektami prezentowanymi jako tzw. „dobre praktyki” zarówno na konferencjach w Polsce jak i zagranicą (Salesforce Live, SAP NOW, etc.).

W ramach obowiązków Dyrektora Operacyjnego ALK specjalizował się we wdrażaniu programów strategicznych w obszarze szeroko pojętej administracji, szczególnie w obszarze rozwoju infrastruktury i technologii informatycznych. Zarządzał również Biurem Projektów w ALK i odpowiadał za portfel projektów uczelni. Podległy mu zespół zarządzał portfelami projektów i koordynował kluczowe inicjatywy strategiczne Akademii Leona Koźmińskiego.

W 2020 roku uzyskał tytuł doktora, broniąc z wyróżnieniem rozprawę doktorską, w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i jakości pt.: „Zarządzanie projektami w turkusowych organizacjach”. Dysertacja poświęcona jest działaniu przedsiębiorstw samoorganizujących się, w tym w szczególności w zakresie sposobu zarządzania projektami. Obecnie swoje zainteresowania badawcze związane z samoorganizującymi się firmami przesuwa również w kierunku tzw. „Przywództwa Pozytywnego” osadzonego mocno w koncepcji tzw. „Psychologii Pozytywnej”.

Jako doradca, trener i wykładowca specjalizuje się w programach z obszarów:

  • Cyfrowej transformacji organizacji;
  • Strategii oraz strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem;
  • Zarządzania projektami, w tym strategicznego zarządzania projektami;
  • Nowoczesnych trendów zarządzania - w tym w turkusowych organizacjach;
  • Negocjacji, w tym strategiczne negocjacje związane z realizacją projektów, szczególnie IT.

Prowadził również programy w obszarze zarządzania sobą w czasie / efektywności osobistej i zarządzania procesami / zarządzania operacyjnego przedsiębiorstwem. W ostatnich latach rozwija również działalność w zakresie mentoringu młodych liderów – mentoring osób typu „HIPO” w przygotowaniu do pozycji wymagających zarządzania dużym zespołem / dużą organizacją.  W w/w obszarach prowadzi również wystąpienia i mowy motywacyjne, szczególnie w zakresie nowoczesnych trendów zarządzania.

W swojej dotychczasowej karierze wykładowcy, doradcy oraz trenera wspierał zarówno instytucje państwowe jak i wiele firm prywatnych – między innymi: Najwyższą Izbę Kontroli, Pocztę Polską,
Stock Polska, Janssen-Cilag, Lasy Państwowe, Otis, Topex, Kongsberg Automotive, Mitsubishi, MyGiftDna.pl, Teltech, PESA Bydgoszcz, PZU, Jeronimo Martins, PCG Academia, Adamed Pharma,
KROSS S.A., EcoEnergia Polska, Novascon Pharmaceuticals, Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych, Reynaers Aluminium, ATUS Group, HAP Armatura, Euro Holding, WOMAK, IPMA i innych.

W wolnych chwilach stara się również angażować w rozwój młodych ludzi wierząc w to, że wszyscy powinni mieć równy dostęp do wiedzy. Chętnie angażuje się w wykłady, prezentacje czy gości w komisjach projektów realizowanych przez młodzież.

Pasjonuje się nowoczesnymi technikami zarządzania organizacjami ze szczególnym naciskiem na praktyczne możliwości ich wdrażania („walk the talk”), a także inwestycjami giełdowymi i sytuacją makroekonomiczną w gospodarce. W tym zakresie, na jednym z zamkniętych forów dla inwestorów, prowadzi portfel inwestycyjny będący w TOP 10 najpopularniejszych portfeli inwestycyjnych forum. Uwielbia również długie wędrówki górskie, długie wycieczki rowerowe i krótsze bieganie miejskie.

Jego pasją jest również nauka, w szczególności w ujęciu globalnym, pozwalającym na „zderzanie się” różnego rodzaju koncepcji i poglądów. Jest absolwentem Akademii Leona Koźmińskiego, IESE Business School, miał również przyjemność studiować w London Business School.

mgr inż. Jacek Chmielecki

Przez ostatnie 20 lat zajmował menadżerskie stanowiska w największych firmach branży IT w jednych z najbardziej innowacyjnych firm na świecie: Cisco Systems, SAP, Microsoft, Google, Juniper, pracując na międzynarodowych rynkach: Centralnej Europy, Rosji, Niemiec, Austrii, Szwajcarii i Ameryce Łacińskiej. Zarządzał działami sprzedaży, telesprzedaży, kanałem sprzedaży pośredniej przez partnerów, działem obsługi klientów. Jest autorem strategii rozwoju kanału sprzedaży w segmencie SMB w 126 krajach. Obecnie jest również trenerem i konsultantem oraz mówcą na konferencjach branżowych i wyższych uczelniach. Wykładowca na studiach MBA Akademii Leona Koźmińskiego, Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu przywództwa,  budowania zespołów, komunikacji, zarządzania zmianą, prezentacji biznesowych, obsługi klienta, rekrutacji, sprzedaży. Prowadzi wykłady na studiach MBA i Executive MBA w Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu: przywództwa, prezentacji biznesowych, profesjonalnego networkingu biznesowego. Trenował przedsiębiorców dla sieci franczyzowych. Występował jako prelegent podczas Kongresów Sprzedaży i Obsługi Klienta, Przywództwa, konferencji dla Start-Upów, InfoShare, Festiwalu INSPIRACJI i wielu innych. Występował na jednej scenie między innymi z następującymi mówcami: prof. Robert Cialdini, gen. Roman Polko, Jakub B. Bączek, Mateusz Grzesiak, Jacek Walkiewicz, Marek Skała, Robert Krool, Dariusz Milczarek, Łukasz Jakóbiak, Grzegorz Turniak, Adela Warać, Tomasz Kamel i inni, przemawiając do publiczności 1000-osobowej. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców (zrzesza tylko 35 członków). Konsultował biznesowo organizacje małe, średnie i wielomilionowe, koncentrując się na osiąganiu przez te organizacje ustalonych rezultatów. Prowadzi mowy motywacyjne, szkolenia dla firm i klientów indywidualnych z zakresu komunikacji, sprzedaży, obsługi klienta, prezentacji, przywództwa, rekrutacji, motywacji oraz autorskie szkolenie: "Jak odnieść sukces w pracy na etacie”. Inwestuje na rynku nieruchomości oraz w projekty biznesowe. Ma dyplom magistra brytyjskiego Uniwersytetu De Montfort oraz Politechniki Łódzkiej, jak również tytuł MBA Thames Valley University. Ukończył studia Psychologia w Biznesie oraz Zarządzanie i Marketing. 

 

Zapraszamy do kontaktu

Małgorzata Oświata
Menedżer ds. Marketingu i Rozwoju
Małgorzata Oświata