Wymiana studentów 

ERASMUS + Non EU wsparcie finansowe 2016/17

Istnieje możliwość aplikowania do uniwersytetów pozaeuropejskich, które biorą udział w programie ERASMUS +.  Poniżej przedstawiamy listę uniwersytetów, do których można wyjechać otrzymując dofinansowanie.

CountryNo. of scholarshipsScholarship AmountUniversities taking part in ERASMUS +
Egypt2650 € per month + 360 € for travelThe American University in Cairo
Russia3650 € per month + 275 € for travelGraduate School of Management, Saint Petersburg State University
Russia650 € per month + 275 € for travelSaint Petersburg State University of Economics and Finance

 

 

If you have any questions, please contact Ms. Beata Piróg bpirog@kozminski.edu.pl

 

 

2

Rejestracji możesz dokonać logując się do portalu ikoźmiński:
www.ikozminski.edu.pl używając danych do logowania jak do Wirtualnej Uczelni. Wniosek na wymianę międzynarodową można znaleźć w Strefie studenta, w sekcji Dziekanat (po prawej).

3

Przygotuj poniższe dokumenty, jako załączniku do formularza online: 

4

Po otrzymaniu dokumentacji, Komisja Kwalifikacyjna przeanalizuje Twoją aplikację. Wyniki naboru są ogłaszane 31 marca na stronie internetowej.

5

W kwietniu zostajesz zgłoszony do uczelni zagranicznej, do której zakwalifikowała Cię Komisja Kwalifikacyjna.

6

Znajdujesz na stronie internetowej uczelni zagranicznej dokumenty wymagane od studentów wymiany międzynarodowej. Wysyłasz je w terminie i formie wymaganej przez uczelnię przyjmującą. Kontaktujesz się z koordynatorem zagranicznym w sprawach organizacyjnych związanych z wyjazdem. 

7

Dokument dotyczący wyboru przedmiotów na uczelni zagranicznej Learning Agreement będzie dostępny w czerwcu on-line na ikozminski.edu.pl wraz z instrukcją wypełnienia.

8

Umowa finansowa Erasmus+ będzie dostępna w czerwcu on-line na ikozminski.edu.pl wraz z instrukcją wypełnienia.

9

Studiujesz za granicą przez semestr. Jeśli zmieniasz przedmioty w trakcie wymiany masz obowiązek przesłać zmiany do IPS on line przez ikozminski.edu.pl 

10

Rozliczenie semestru wymiany. 

Dostarczasz do Biura Współpracy z Zagranicą transcript of records + confirmation of stay + wypełniasz ankietę.

Koordynator przekazuje Twoje rozliczenie do dziekanatu.