SEMINARIUM „SIŁA REKOMENDACJI. KOMUNIKACJA NIEFORMALNA”

 14 grudnia 2016

Szanowni Państwo,

Seminarium pt. Siła rekomendacji. Komunikacja nieformalna”, odbyło się w dniu 14 grudnia w godz.:10-15.30 w Sali Senatu D/202 w siedzibie naszej Uczelni.

Celem głównym seminarium było zaprezentowanie wyników grantu NCN Sonata, realizowanego przez dr Jolantę Tkaczyk z Katedry Marketingu pt. ”Wpływ komunikacji nieformalnej na proces podejmowania decyzji o zakupie”, a także przedstawienie we współpracy z praktykami różnych oblicz komunikacji nieformalnej – zarówno od strony konsumentów, jak i przedsiębiorstw.
W trakcie seminarium staraliśmy się odpowiedzieć między innymi na następujące pytania:

  • Jak wygląda proces komunikacji nieformalnej pomiędzy konsumentami?
  • Komu i jakie produkty polecamy?
  • W jaki sposób komunikację nieformalną mogą wykorzystać do celów komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa i jak faktycznie to robią?


Seminarium było finansowane ze środków Narodowego Centrum Nauki przyznanych na podstawie decyzji nr DEC 2012/07/D/HS4/01761.

 

Materiały z seminarium dostępne są na stronie projektu komunikacjanieformalna.pl

Ramowy Program


10.00 Otwarcie seminarium
10.15-13.00 Konsument a komunikacja nieformalna

  • Komu, co i w jaki sposób polecają konsumenci w Polsce? -dr Jolanta Tkaczyk,ALK
  • Jak komunikacja nieformalna wpływa na podejmowanie decyzji o zakupie- dr Jolanta Tkaczyk
  • Czy wszyscy konsumenci angażują się w interakcje z markami? -dr Anna Miotk, Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego, Instytut Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa
  • W jaki sposób przedsiębiorstwa wykorzystują komunikację nieformalną? -dr Jolanta Tkaczyk
  • Monitoring mediów jako narzędzie wspierające komunikację z klientem -dr Robert Stalmach, Newspoint


13.00-13.30 Lunch

13.30 -15.30 Przedsiębiorstwo a komunikacja nieformalna

  • Komunikacja nieformalna – case studies z rynku polskiego i światowego - Aleksander Winciorek, VML
  • Media społecznościowe a komunikacja nieformalna - Sotrender
  • Era influencera. Znaczenie twórców internetowych we współczesnym marketingu -Tomasz Sulewski, 3M

Kontakt

    Magdalena Żuk-Kujawa

    • tel. +48 22 519 21 99