Systemy i pomoc IT dla pracowników 

Dział IT (A/115):

Dział Technicznej Obsługi Dydaktyki (A/18)

Pomoc IT dla pracowników Akademii Leona Koźmińskiego

Jeżeli jesteś nowym pracownikiem (administracyjnym, dydaktycznym, naukowym) Akademii Leona Koźmińskiego musisz posiadać swoje indywidualne konto w domenie kozminski.edu.pl. Pozwoli Ci ono na swobodne korzystanie ze wszystkich systemów i programów informatycznych, które są dostępne na naszej Uczelni i mogą okazać się niezbędne do Twojej pracy.

Aby założyć konto ALK przyjdź z wypełnionym wnioskiem (do pobrania tutaj) do pokoju A-115. Godziny otwarcia znajdziesz tutaj, a kontakt w pasku po lewej stronie.

Dla nowego pracownika ułatwieniem mogą być schematy budynków (do pobrania tutaj). Mogą one ułatwić poruszanie się po terenie Uczelni w pierwszych tygodniach pracy.

Po uzyskaniu swojego konta proponujemy zalogować się jeszcze raz na stronie dla pracowników, aby zapoznać się z podstawowymi informacjami kadrowymi.

Posiadanie konta umożliwi Ci zalogowanie się do komputera służbowego, jak również do konfiguracji połączenia internetowego (sieć WiFi), np. na telefonie czy tablecie (instrukcje jak to zrobić znajdziesz tutaj).

Na początku zaloguj się do Panelu Działu IT i uzupełnij swoje dane. Dodaj m.in. swoje zdjęcie i nazwę jednostki organizacyjnej, w której pracujesz oraz stanowisko.

Gdy już będziesz posiadać swoją skrzynkę mailową, nie zapomnij dodać w niej stopki mailowej ALK (jej wzór znajdziesz tutaj).

W zależności od jednostki organizacyjnej, w jakiej jesteś zatrudniony/a niezbędne będą Ci niektóre programy lub systemy. Zgłoś się do nas z prośbą o nadanie stosownych uprawnień.

W codziennej pracy Dział Obsługi Klienta i Wdrażania Innowacyjnych Rozwiązań służy Ci pomocą. Abyś jednak nie zagubił się w liczbie adresów mailowych i list kontaktowych, poniżej przedstawimy krótki podział ról poszczególnych pracowników działu, tak aby Twoja prośba czy pytanie trafiło do kompetentnej w danej dziedzinie osoby:

·          Dział Obsługi Klienta i Wdrażania Innowacyjnych Rozwiązań, serwis@kozminski.edu.pl, tel 4145

Pomoc we wszelkich sprawach dotyczących infrastruktury IT na naszej Uczelni. Pracownicy działu są odpowiedzialni za sprawne działanie komputerów, laptopów czy telefonów. Administrują również wszystkimi programami dostępnymi dla pracowników i wykładowców.

Dyrektor: Marcin Olender, marcin.olender@kozminski.edu.pl, tel 4433

Pracownicy:

Łukasz Brzeziński, lbrzezinski@kozminski.edu.pl, tel. 4355

m.in. zakupy sprzętu komputerowego, inwentaryzacja

Krzysztof Demczuk, kdemczuk@kozminski.edu.pl, tel. 4666

m.in. oprogramowanie, telefony

Łukasz Gąsiewski, lgasiewski@kozminski.edu.pl, tel. 4333

m.in. mailingi, streaming

Adam Ośko, adamos@kozminski.edu pl, tel. 4417

m.in. system Uczelnia.xp

·          Dział Technicznej Obsługi Dydaktyki, tod@kozminski.edu.pl, tel. 4138

Jeżeli jesteś wykładowcą to tutaj możesz wypożyczyć laptop na zajęcia, głośniki, mikrofon czy prezenter. Dostaniesz tu również pomoce dydaktyczne takie jak flamastry. Tutaj również możesz zlecić zapotrzebowanie na np. przewóz akt do archiwum, naprawę usterek w Twoim gabinecie czy pokoju.

Kierownik: Sebastian Lizińczyk,

Pracownicy: Jarosław Baran, Piotr Foryś, Kamil Gastoł

Systemy IT Akademia Leona Koźmińskiego

Do wszystkich systemów informatycznych na naszej Uczelni niezbędny jest indywidualny login i hasło. Najczęściej jest to to samo konto i hasło, które pozwoliło się Tobie zalogować na tę stronę.

System elektronicznych egzaminów wykorzystywany w salach komputerowych. Pozwala na sprawne i szybkie przygotowanie i przeprowadzenie egzaminu. Kontakt/pomoc: valeriiagor@kozminski.edu.pl

Platforma e-learningowa Moodle (ang. Modular Object-Oriented Dynamic Learning Environment) to zestaw oprogramowania umożliwiający prowadzenie zajęć w trybie on-line oraz zdalną obsługę kursantów. Systemy e-learning funkcjonują zarówno w modelach kształcenia na odległość, jak również jako uzupełnianie tradycyjnych zajęć stacjonarnych. Kontakt/pomoc: serwis@kozminski.edu.pl

W tym miejscu znajdują się najnowsze pozycje wprowadzone do katalogu przez bibliotekę. Kontakt/pomoc: bilbioteka@kozminski.edu.pl

iKoźminski to miejsce gdzie studenci, pracownicy dydaktyczni i administracyjni oraz inne osoby związane z Uczelnią mogą uzyskać potrzebne im informacje (oceny, plan zajęć, sylabusy, arkusze oceny efektów kształcenia), komunikować się ze sobą, wymieniać poglądy i materiały. Kontakt/pomoc: serwis@kozminski.edu.pl

Wewnętrzna sieć internetowa, gdzie pracownik znajdzie skróty do najważniejszych systemów czy blog Rektorski. Osobna zakładka dotyczy projektów prowadzonych przez ALK (giełda pomysłów, lekcje projektowe, baza wiedzy projektowej).

Wszystkie telefony do pracowników administracyjnych, jak i dydaktycznych w zasięgu jednego kliknięcia. Kontakt/pomoc: serwis@kozminski.edu.pl

Wśród zasobów platformy można znaleźć zarówno systemy operacyjne, jak i niektóre inne narzędzia. Oprogramowanie to może być instalowane i wykorzystywane na komputerach prywatnych do celów edukacyjnych (non-profit). Dostęp do oprogramowania jest możliwy po zalogowaniu się na stronie DreamSpark. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj. Kontakt/pomoc: serwis@kozminski.edu.pl

Panel użytkownika Systemu Działu IT - to miejsce, w którym zarządzać możemy zdjęciem wyświetlamy w programie pocztowym, aliasami pocztowymi, hasłem do systemu, danymi kontaktowymi oraz tu można zgłosić usterki skierowane do Działu IT. Kontakt/pomoc: serwis@kozminski.edu.pl

Poczta e-mail. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj. Kontakt/pomoc: serwis@kozminski.edu.pl

 Podio to serwis, który ułatwia zarządzanie projektami, wspomagany funkcjami znanymi z sieci społecznościowych. Kontakt/pomoc: serwis@kozminski.edu.pl

Serwis internetowy pozwalający błyskawicznie skrócić każdy adres www do prostej do zapamiętania postaci. Kontakt/pomoc: serwis@kozminski.edu.pl

Aktualne stopki mailowe w języku polskim oraz angielskim.

Jeżeli jesteś studentem, wykładowcą lub pracownikiem ALK, za pomocą niniejszego serwisu możesz zaprojektować i przeprowadzić własną ankietę w Internecie. Kontakt/pomoc: serwis@kozminski.edu.pl

TYPO3 – jeden z najbardziej zaawansowanych wolnych systemów zarządzania treścią, dostępny na zasadach licencji GNU General Public License. Kontakt/pomoc: jkrasnodebska@kozminski.edu.pl

System ten został uruchomiony, aby usprawnić i przyspieszyć proces przekazywania zleceń do Działu Administracji. W dziale tym można m.in. zamówić artykuły papiernicze, transport, zlecić drobne prace remontowe lub zgłosić awarię. Kontakt/pomoc: annaw@kozminski.edu.pl

System pozwala na usprawnienie procesu zgłaszania zleceń do Biura Marketingu oraz ich monitorowanie. Kontakt/pomoc: promocja@kozminski.edu.pl

Panel zarządzający dla wszystkich wykładowców. Tu wpisuje się oceny oraz uzupełnia informacje w wizytówce naukowej na stronach ALK. System służy także do kontaktu ze studentami, umieszczania materiałów dydaktycznych, sprawdzania planu zajęć i dyżurów. Kontakt/pomoc: adamos@kozminski.edu.pl