Zarządzanie marketingowe (zarządzanie i marketing) 

KOORDYNATOR MERYTORYCZNY 

dr Jolanta Tkaczyk


Doktor ekonomii w zakresie zarządzania (2007), absolwentka Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej (1996), trener, adiunkt w Katedrze Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego (od 1996). Specjalista w prowadzeniu szkoleń z zakresu marketingu, analiz rynkowych, reklamy, technik sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania marką i zachowań konsumenckich.


Autorka ponad 60 artykułów, opracowań i monografii publikowanych w renomowanych czasopismach i wydawnictwach naukowych. Autorka internetowego serwisu edukacyjnego na temat marketingu (www.rynkologia.pl (http://www.rynkologia.pl/) ) oraz komunikacji nieformalnej (www.komunikacjanieformalna.pl ).

 

Członek Stowarzyszenia ACR (Association for Consumer Research), EMAC (European Marketing Academy) oraz AAA (American Advertising Association) jak również Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu. Prowadziła szkolenia i projekty konsultacyjne m.in. dla Urzędu Pracy m. st. Warszawy, Hyundai Polska, Kia, Macro Cash and Carry, T-Mobile, Jeronimo Martins Polska, Roche, PESA.

Kontakt: jtkaczyk@kozminski.edu.pl

O studiach 

Praca marzeń? To taka, która daje możliwość wszechstronnego rozwoju. Dlatego tak wiele osób łączy swoją ścieżkę zawodową z marketingiem. Wiąże się on bowiem z dużą różnorodnością i dynamiką działań, gdyż nieustannie zmieniają się trendy i potrzeby odbiorców rynku.

Coraz więcej, nawet małych firm zdaje sobie sprawę, że posiadanie w swoim zespole osoby, która będzie odpowiedzialna za marketing, to podstawa. Wymusza to bowiem rynek, na którym praktycznie w każdej branży działania marketingowe są stosowane.

Od osób pracujących na stanowiskach marketingowych szczególnie mocno wymaga się chęci ciągłego uczenia oraz umiejętności przełożenia nabytej wiedzy w działania, jak również nieszablonowych pomysłów, twórczego myślenia i oryginalnych działań.

Osoba pracująca w marketingu powinna być zatem bardzo wszechstronna, posiadać kompetencje zarówno z obszaru analizy danych, budżetowania, planowania inwestycji, jak i wykazywać się dużą dozą kreatywności w tworzeniu innowacyjnych działań.

Z myślą właśnie o takim, wszechstronnym podejściu do zarządzania z perspektywy marketingu powstał nasz program, do uczestnictwa w którym serdecznie Państwa zapraszam.

Do zobaczenia!

Jolanta Tkaczyk

CEL STUDIÓW 

Założeniem studiów jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie menedżerów i specjalistów do rozwiązywania problemów z zakresu zarządzania, ze szczególnym uwzględnieniem problemów o charakterze marketingowym w przedsiębiorstwach i organizacjach. Celem studiów jest wykształcenie umiejętności potrzebnych do zarządzania przedsiębiorstwem w różnych aspektach jego działalności za punkt wyjścia przyjmując orientację na klienta.

ADRESACI STUDIÓW 

Uczestnikami studiów mogą być menedżerowie i pracownicy działów marketingu i sprzedaży lub osoby przygotowujące się do pełnienia takich funkcji, jak również osoby prowadzące własne przedsiębiorstwa, pragnące wzbogacić i odświeżyć posiadaną wiedzę.

WIODĄCY WYKŁADOWCY 

  • dr Mariola Ciszewska-Mlinaric (podstawy zarządzania)
  • Anna Dąbrowska (komunikacja)
  • dr Ilona Hunek (negocjacje)
  • Jacek Kotarbiński (uwarunkowania finansowe decyzji marketingowych)
  • dr hab. Magdalena Krzyżanowska (strategie marketingowe)
  • dr hab. Grzegorz Mazurek (marketing internetowy)
  • dr Tomasz Niepytalski (elementy prawa cywilnego i handlowego)
  • prof. Andrzej Patulski (elementy prawa pracy)
  • dr hab. Teresa Taranko (zarządzanie produktem i marką, uwarunkowania prawne decyzji marketingowych)
  • dr Jolanta Tkaczyk (podstawy marketingu, planowanie marketingowe)
  • dr Justyna Starostka (podstawy zarządzania)
  • dr Paweł Wnuczak (podstawy finansów)

Wszyscy wykładowcy mają nie tylko doświadczenie dydaktyczne, ale przede wszystkim praktyczne – są konsultantami, współpracują z biznesem lub prowadzą własne firmy.

WARUNKI UKOŃCZENIA STUDIÓW 

Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie wszystkich wymaganych zaliczeń, przygotowanie projektu w formie pisemnej i przeprowadzenie prezentacji opracowanego projektu. Projekt może być planem marketingowym lub projektem doradczym w zakresie zarządzania.


Kontakt: 
Anna Mięgoć

Doradca edukacyjny