LuxHub to struktura dedykowana markom luksusowym i premium skupiająca kluczowe kompetencje Grupy Havas w obrębie jednej komórki. Polski oddział jest częścią globalnego projektu zapoczątkowanego przez Havas Media Group we Włoszech. Obecnie funkcjonuje już 7 biur zlokalizowanych na kluczowych dla segmentu dóbr luksusowych rynkach Otwarte w 2015 roku biuro LuxHub Polska jest odpowiedzią na rosnący potencjał lokalnego segmentu dóbr luksusowych.
Marcin Awdziej
jest doktorem ekonomii w zakresie nauk o zarzadzaniu, adiunktem w Katedrze Marketingu w Akademii Leona Koźmińskiego. Jego zainteresowania skupiają się na zagadnieniach marketingu w różnych sektorach biznesu, szczególnie w kontekście strategii oraz zmian w czasie i zachowania klientów. Ma na koncie wiele artykułów z dziedziny marketingu , współpracował jako konsultant z licznymi polskimi i międzynarodowymi firmami. W 2002 r. ukończył program brytyjskiego Chartered Institute of Marketing, otrzymując Professional Postgraduate Diploma in Marketing. Przez kolejne lata był kierownikiem studiów podyplomowych akredytowanych przez CIM. W 2009 r. uzyskał stypendium w IESE (Barcelona), gdzie uczestniczył w programie International Faculty Development. Anna Smaga- Trzaskalska
Absolwentka Akademii im. Leona Koźmińskiego na kierunkach Marketing & Management oraz International Business, obecnie doktorantka ALK w zakresie nauk o Zarządzaniu, specjalizacja przedsiębiorczość, marki luksusowe i role biznesowe kobiet. Koordynatorka merytoryczna studiów podyplomowych Zarządzanie Marką Luksusową w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Od początku 2017 roku współwłaścicielka firmy Bad Cars specjalizującej się w krótko – długoterminowym najmie samochodów marek premium i luksusowych.
Wieloletnie doświadczenie marketingowe zdobywała jako Product Manager w Philips DAP, a następnie jako Event Manager w Agencji 24/7 PR. Od 2012 roku współtworzy największy i najdynamiczniejszy portal o winie w Polsce winicjatywa.pl, którego celem jest edukacja i integracja społeczności profesjonalistów oraz amatorów wina Obecnie wielbicielka polskiego winiarstwa i jego promotorka. Wytrwale dąży do celu, aby wprowadzić polskie winiarstwo na międzynarodową arenę.
Co-Founderka StartUpWoman – forum kobiet XXI wieku. Prowadzi szkolenia w ramach programu StartUpYourFuture i StartUpYourCareer z zakresu lifestyle, work-life balance, lifestyle entrepreneurship.
Prywatnie mama dwóch energicznych synów, pasjonatka mody, polskiej sztuki nowoczesnej, designu i wszystkiego, co związane jest z tematyką marek luksusowych.
Celem studiów jest kształcenie profesjonalistów dla sektora dóbr i usług luksusowych, w szczególności brand managerów. Zarządzanie marką luksusową to intensywne studia podyplomowe dla osób pragnących uzupełnić swoje przygotowanie biznesowe i kulturowe o znajomość specyfiki zarządzania marką luksusową oraz organizacji sektorów dóbr i usług luksusowych, a jednocześnie umożliwiające im skuteczny rozwój zawodowy w tej dziedzinie.
Absolwent kierunku Zarządzanie marką luksusową zdobędzie specjalistyczną wiedzę z zakresu zarządzania markami luksusowymi na różnych rynkach, w tym:
Spotkania z praktykami biznesu pozwolą na weryfikację wiedzy nabytej w trakcie studiów.
Studia dedykowane są wszystkim pragnący zdobyć lub pogłębić wiedzę i umiejętności praktyczne w zakresie zarządzania na rynkach produktów i usług luksusowych. W szczególności studia dedykowane są:
Warunkiem ukończenia studiów jest uzyskanie zaliczeń, ze wskazanych na początku studiów przedmiotów, zdanie egzaminu końcowego oraz przygotowanie i prezentacja projektu zespołowego.