Marketing internetowy 

Magdalena Daniłoś

CEO agencji marketingowej OFFON Agency, ewangelista video marketingu, wieloletnia dziennikarka, blogerka skupiającego się na tematyce video marketingu. Szkoliła takie marki jak LG Electronics, Santander Consumer Bank czy Gazeta Wyborcza.

Prowadzi swój kanał YouTube, na którym przeprowadza wywiady z najbardziej znanymi osobowościami polskiej branży marketingowej oraz twórcami YouTube, a od niedawna współprowadzi jeden z pierwszych w Polsce kanałów YouTube o tematyce marketingowej – Marketing Tube. Autorka książki pt. „Video marketing nie tylko na YouTube”, która ukazała się nakładem wydawnictwa OnePress i niemal natychmiast stała się bestsellerem.



zobacz profil >>>


 

 

Katarzyna Gawlik

Menadżerka w dziale Experience Design Deloitte Digital. Kieruje zespołem badaczy pracujących z projektantami, strategami i deweloperami na przestrzeni całego procesu projektowego. Od blisko piętnastu lat współpracuje z największymi markami na rynku, obecnie przede wszystkim w sektorze usług (finanse, ubezpieczenia, telekomunikacja).

Prowadzi projekty doradcze i wdrożeniowe z zakresu Service Design, Product Design i Customer Experience. Aktywnie kształtuje kulturę wykorzystania badań w procesach biznesowych. Od 2015 roku zasiada w Zarządzie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii a od 2016 roku sprawuje funkcję Wiceprezesa Zarządu. Jest doktorantką Akademii Leona Koźmińskiego w dziedzinie Zarządzania.



zobacz profil >>>


 

 

Radosław Gołąb

Director of Advertising Business Development

W Gemius odpowiedzialny za rozwój produktów skierowanych na rynek reklamowy, czyli adserwera AdOcean oraz badania gemiusDirectEffect. Wcześniej przez 3 lata związany z brokerem Atmedia Sp. z o.o., gdzie specjalizował się w rozwijaniu oferty reklamowej wideo. Jest ekspertem w poszukiwaniu nowych obszarów ekspansji reklamy internetowej, mobilnej i niestandardowej.



zobacz profil >>>


 

 

Grzegorz Krzemień

Prezes zarządu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine. Kierowana przez niego agencja w 2013 i 2017 zdobyła tytuł agencji interaktywnej roku nadawany przez miesięcznik Media i marketing.

Z Internetem związany od 1996 roku. Autor wielu publikacji branżowych, w tym książki zatytułowanej "Serwis firmowy od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera". Zasiada w Radzie Kompetencji IAB Polska, nadzorującej prace nad certyfikatem DIMAQ a także w jury wielu konkursów branżowych. Jest członkiem Rady Programowej Forum IAB, największej konferencji branży internetowej w Polsce oraz Mixx Awards – konkursu wyłaniającego najlepsze interaktywne kampanie w Polsce.



zobacz profil >>>


 

 

Szymon Lisowski

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania.

Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie.

Certyfikowany trener Digital Marketing Institute kursów z Digital Marketingu i Social Media Marketingu. Zdając egzamin trenerski uplasował się w pierwszej piątce najlepszych wyników na świecie. Prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu social media marketingu, digital marketingu, Facebook Ads, strategii digital i ehandlu.

Realizował projekty strategiczne, komunikacyjne, konsultingowe i szkoleniowe dla takich marek jak: Uniwersytet Warszawski, Uniwersytet Jagielloński, Orange Integrated Solutions, Orange, KUKBUK, Interia, Capgemini, Akademia Leona Koźmińskiego i wielu innych. Współpracował także z agencjami, globalnymi korporacjami jak i przedstawicielami sektora
MŚP.



zobacz profil >>>


 

 

Grzegorz Mazurek

Pracownik naukowy Akademii Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu oraz kierownik podyplomowego studium z marketingu internetowego ALK. Członek założyciel Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Niezależny konsultant i trener, praktyk marketingu internetowego, od 2000 roku związany z branżą internetową.

W swoim portfolio ma szereg projektów e-marketingowych realizowanych dla takich marek jak m.in.: Mars, Nikon, Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie, Egmont, NBP, Nikon, Kredyt Bank, Eden Springs, CH Beck, Aquanet, Majonez Kielecki, Polpharma, Unizeto Technologies. Zajmował się również PRem oraz komunikacją marketingową firmy K2 Internet S.A. Był doradcą w zakresie komunikacji internetowej Kancelarii Senatu RP.

Obok kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularno-naukowych jest autorem trzech książek: „Znaczenie wirtualizacji marketingu w sieciowym kreowaniu wartości” (Poltext, 2012), „Promocja w Internecie – narzędzia, zarządzanie, praktyka” (ODDK, 2008) oraz „Blogi i wirtualne społeczności – wykorzystanie w marketingu” (Wolters Kluwer, 2008) oraz współautorem książki „Wskaźniki marketingowe” (OE, 2006) gdzie opisuje miary skuteczności i efektywności działań on-line.



zobacz profil >>>


 

 

Anna Miotk

Od 2014 jest dyrektorem ds. komunikacji w firmie Polskie Badania Internetu. Równocześnie pracuje jako nauczyciel akademicki w Instytucie Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Jej doświadczenia zawodowe obejmują też kierowanie rozwojem systemu monitoringu mediów oraz konsulting PR.

Doktor nauk humanistycznych w zakresie nauki o polityce, wcześniej ukończyła studia magisterskie z socjologii na Uniwersytecie Gdańskim. Trenerka biznesu, prowadzi szkolenia z zakresu marketingu i PR. Autorka książek “Badania w public relations”, “Skuteczne social media”, „Nowy PR”, licznych publikacji w mediach branżowych oraz bloga annamiotk.pl.



zobacz profil >>>


 

 

Emil Pawłowski

Chief Science Officer

Od wielu lat związany z badaniami mediów (TV, Internet) i kampanii reklamowych, doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Redefine, The Nielsen i AGB. W Gemiusie jako dyrektor ds. metodologii odpowiada za jakość badania i jego rozwój metodologiczny. Posiada nie tylko wiedzę merytoryczną, ale także zna specyfikę polskiego rynku online. Wieloletni członek Rady Badania PBI. Współtwórca nowego algorytmu liczenia RU, nowej definicji odsłony w badaniu Megapanel PBI/Gemius oraz inicjator rozwiązania spójnej prezentacji wyników badania dla różnych platform. Jest absolwentem Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki UW.



zobacz profil >>>


 

 

Jarosław Sokołowski 

wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Marketing Automation and Lead Management Manager w T-Mobile Polska. Wcześniej pracował jako Head of Marketing & e-Commerce w Neckermann Polska Biuro Podróży Sp. z o.o. Jest absolwentem Wydziału Handlu Zagranicznego na SGH.

Swoją karierę zawodową zaczynał w Polskich Liniach Lotniczych LOT, gdzie był odpowiedzialny za reklamę i sprzedaż internetową, a następnie uczestniczył w projekcie tworzenia pierwszej polskiej niskokosztowej linii lotniczej AirPolonia. Od ponad 20 lat związany z reklamą tradycyjna i internetową. W okresie od lutego 2009 do marca 2012 posiadał jeden z ośmiu wydanych w Polsce certyfikatów Google AdWords Certified Trainer uprawniających do prowadzenia szkoleń w zakresie reklamy w Google AdWords. Posiada tytuł Kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords oraz Google Analytics.



zobacz profil >>>


 

 

Łukasz Sowiński 

wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego i Senior SEM Specialist
w Reprise Media. Absolwent Wydziału Pedagogicznego UW, specjalność Andragogika.
Łukasz posiada 9 letnie doświadczenie w planowaniu, realizacji i optymalizacji kampanii nastawionych na efekt z wykorzystaniem narzędzi Google AdWords oraz Google Analytics. Swoje pierwsze szlify zawodowe zdobywał w agencji Performance Media. W poprzednich latach odpowiadał za budowanie i realizację strategii SEM w agencjach Net Solutions, Cube Group, Havas Media Polska. Od 2016 roku zatrudniony jest w Reprise Media. Posiada tytuł kwalifikowanego Specjalisty Google AdWords, Google Analytics oraz DoubleClick Search.

 

zobacz profil >>>


 

 

Marta Sułkiewicz

Business Development Director of Advertisers EMEA

Marta Sułkiewicz specjalizuje się w marketingu cyfrowym i ma w tej dziedzinie ponad 13-letnie doświadczenie. Swoje umiejętności menedżerskie doskonaliła opracowując strategie i prowadząc projekty z zakresu marketingu 360 stopni, a jednocześnie zarządzając działem reklamy w wydawnictwie internetowym. Od 2015 roku pracuje w Gemiusie.

Obecnie zajmuje stanowisko Business Development Director of Advertisers w regionie EMEA, gdzie odpowiada za gemiusAdReal – nowe, rewolucyjne narzędzie do monitorowania kampanii cyfrowych.



zobacz profil >>>


 

 

Wojciech Szymański

Kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach Ideo Sp. z o.o. Posiada bogate doświadczenie związane z marketingiem w wyszukiwarkach internetowych (pozycjonowanie oraz boksy sponsorowane, a także zarządzaniem reputacją w wyszukiwarkach - SERM).

Od 2006 roku Kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w Ideo Sp. z o.o., gdzie prowadził działania pozycjonujące dla takich firm jak Zelmer S.A. czy FFiL Śnieżka S.A.. Ponadto kierował projektami między innymi dla: Interia.pl S.A. oraz Polpharma S.A.. Członek Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Zarządu Kongresu Public Relations. Specjalizuje się również w zakresie usability oraz propaguje szeroko rozumiane zagadnienia findability. W wolnym czasie słucha muzyki klasycznej. Autor raportów (audytów) użyteczności oraz analiz biznesowych. Posiada certyfikat Google Advertising Professional.



zobacz profil >>>


 

 

Marta Ulman

Strategy Planner w GoldenSubmarine

Odpowiedzialna za przygotowywanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów agencji. Ma niemal 10letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w agencjach digital i PR. W tym czasie pracowała dla największych polskich i międzynarodowych marek, takich jak McDonald’s, Wedel, Tatra, WizzAir, Nestle, Ikea, Zott, Gatta czy Land Rover, projektując i wdrażając dla nich strategie komunikacji. Absolwentka studiów podyplomowych z marketingu i strategii marketingowych w Szkole Głównej Handlowej oraz Zarządzania Innowacją – Design Thinking na Uniwersytecie SWPS. Autorka artykułów branżowych m.in. Sprawny Marketing, MMP, Marketing w Praktyce. Obserwatorka codzienności i poszukiwacz insightów.



zobacz profil >>>


 

 

Marta Wiercińska

Business Development Manager EMEA

Marta Wiercińska posiada ponad 10-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą. Od prawie 20-stu lat jest związana z rynkiem medialnym oraz reklamowym. Z powodzeniem rozwijała i wprowadzała produkty na rynek Polski i zagraniczny. Swoją wiedzę opiera na doświadczeniu budowanym w branży od strony wydawców, domów mediowych oraz podmiotów badawczych. W Gemius rozwija strategie sprzedażowe jako Business Development Manager w regionie EMEA. 



zobacz profil >>>


 

 

Aleksander Winciorek

Piastuje funkcję Strategy Director – VML.  Kieruje działem strategii  i badań w Grupie VML, z którą związany jest od 2003 roku. Szczególnie zainteresowany mierzeniem efektywności działań marketingowych i badaniem opinii o markach w Internecie. Współpracuje z firmami takimi jak Orange, Philips, Danone, Intel, Ikea, Microsoft, Mercedes. Kampanie pod jego nadzorem strategicznym zdobyły m.in. Silver Drum, Golden Arrow, Mixx Awards.



zobacz profil >>>


 

 

Tomasz Woźniak

Obecnie współwłaściciel i prezes Future Mind - firmy mającej za sobą ponad 100 wdrożeń, głównie aplikacji mobilnych. Od 2009 Future Mind rozwija projekty dla platform iOS, Android i Windows Phone. Tworzyli oficjalne wersje najpopularniejszych aplikacji rozrywkowych Kwejk.pl czy Demotywatory.pl a także dostrzegane poza Polską aplikacje Bloxy czy Love to Count. W 2013 roku firma została zaangażowana w projekty usług typu SaaS, Fokus i Launch projektów, a także wykonywane i dalszy rozwój aplikacji Envelo dla Poczty Polskiej. Ostatnio Future Mind nawiązało współpracę z takimi podmiotami jak Empik, Euro RTV AGD i Virgin Mobile. Tomasz Woźniak czynnie uczestniczy w procesach tworzenia strategii mobilnych jest również wykładowcą na uniwersytecie w Collegium Civitas i Akademii Leona Koźmińskiego oraz regularnie prowadzi szkoleń z zakresu technologii mobilnych. W 2014 kilkakrotnie mentorował m.in. na Startup Weekend w Poznaniu i Warszawie. W ramach swoich kompetencji eksperckich doradza kilku funduszom inwestycyjnym oraz opiniuje projekty dla NCBiR. Od stycznia 2015 objął szefostwo grupy roboczej mobile w ramach IAB Polska.



zobacz profil >>>