Marketing internetowy 

PARTNER MERYTORYCZNY 





O STUDIACH 

Szanowni Państwo, 

W obecnych czasach na szczęście nikogo już nie trzeba przekonywać  do faktu, że internet to szeroko rozumiane relacje międzyludzkie, w tym te związane z biznesem. Pracujemy w różnych organizacjach - prywatnych, publicznych, for profit i non-profit, małych, dużych, polskich czy zagranicznych. Widać wyraźnie, że każda z nich jest w jakiś sposób dotknięta rewolucją szeroko rozumianej wirtualizacji. Niektóre z naszych firm powstały dzięki internetowi, inne z jego powodu dynamicznie się zmieniają, jeszcze inne opierają się przeciwko zmianom, choć te są nieuniknione...

Będąc świadomymi cyfrowej transformacji i analizując zachowania klientów stających się niezwykle wymagającymi prosumentami, widać wyraźnie że przedsiębiorcy i marketerzy potrzebują nowych kompetencji związanych ze skutecznym i efektywnym działaniem w Internecie. Kompetencji rozumianych jako nie tylko jako KNOW ale przede wszystkim HOW i to z najwyższej półki! 

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z marketingu internetowego. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami  współpracują jako wykładowcy. 

Do zobaczenia na zajęciach!

Grzegorz Mazurek

CEL STUDIÓW 

Głównym celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z marketingu internetowego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania internetu do celów marketingowych i biznesowych. 
 
 Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenia w e-biznesie, pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących, unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych. 

Cele szczegółowe:

  • Opanowanie solidnych podstaw e-marketingu, a w szczególności znajomości wpływu Internetu na działalność marketingową
  • Nabycie umiejętności prowadzenia analiz dot. działań e-marketingowych 
  • Opanowanie zasad, narzędzi, metod i procedur związanych z zarządzaniem projektami e-marketingowymi 
  • Poznanie zasad tworzenia skutecznych serwisów internetowych 
  • Poznanie skutecznych i efektywnych metod wykorzystana najnowszych trendów w marketingu internetowym (mobile, social media, etc.)
  • Poznanie specyfiki działania konsumenta w internecie 
  • Nabycie umiejętności zaplanowania skutecznej kampanii promocyjnej w internecie 
  • Poznanie sposobów wykorzystania aplikacji webowych do budowania relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi 
  • Poznanie narzędzi i metod pozycjonowania oraz całokształtu wykorzystania Search Engine Marketing 
  • Nabycie umiejętności doboru właściwych narzędzi e-marketingowych w zależności od specyfiki prowadzonego biznesu
  • Nabycie umiejętności sprawnego integrowania działań internetowych z działaniami tradycyjnymi
  • Nabycie umiejętności interpretacji otrzymanych wyników działań e-marketingowych 
  • Nabycie umiejętności sprawnego posługiwania się terminologią fachową 

ADRESACI STUDIÓW 

Studia są kierowane do:

  • kierowników i dyrektorów działów marketingowych oraz PR, którzy traktują lub zamierzają wykorzystać potencjał sieci w aspekcie obsługi klienta, sprzedaży czy wsparcia procesów biznesowych
  • przedsiębiorców pragnących zaistnieć i rozwijać swoją obecność w wirtualnym środowisku 
  • menedżerów e-marketingu szukających inspiracji dla nowych pomysłów na wykorzystanie internetu w swojej działalności
  • specjalistów od marketingu oraz PR, którzy planują lub wykorzystują internet do np. promowania swojego przedsiębiorstwa

Ze względu na rosnące znaczenie internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów, zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.


Kontakt: 
Anna Mięgoć

Doradca edukacyjny