Marketing internetowy 

PARTNER MERYTORYCZNY 



O STUDIACH 

Szanowni Państwo, 

W obecnych czasach na szczęście nikogo już nie trzeba przekonywać  do faktu, że digital marketing to ważny element działania każdej firmy. Pracujemy w różnych organizacjach  - prywatnych, publicznych, for profit i non-profit, małych, dużych, polskich czy zagranicznych. Widać wyraźnie, że każda z nich jest dotknięta cyfrową transformacją i każda z nich korzysta z cyfrowego marketingu lub przynajmniej stara się to robić. Studia Marketing internetowy w ALK nastawione są na przekazanie słuchaczom maksymalnej porcji kompetencji związanych z e-marketingiem.

Kompetencji rozumianych nie tylko jako KNOW ale przede wszystkim HOW i to z najwyższej półki. Biegłe posługiwanie się systemami AdWords, Google Analytics, Facebook Ads, Wordpress, Brand24, znajomość narzędzi Gemius, nowinek, procedur, mechanizmów czy przegotowanie strategii i planu e-marketingowego to kluczowe kompetencje współczesnego marketera.


Kompetencje te przekazują niezwykle doświadczeni praktycy z takich firm jak m.in.: T-Mobile, Socjomania, Freshmail, VML, GoldenSubmarine, Ideo, IQS,  Deloitte Digital, FutureMind, PBI. Co ważne, to specjaliści którzy są równocześnie świetnymi dydaktykami.    
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą studiów podyplomowych z marketingu internetowego. W szczególności zachęcam do zanalizowania tematyki zajęć, form ich prowadzenia, sylwetek prowadzących oraz firm, których przedstawiciele z nami  współpracują jako wykładowcy.

Do zobaczenia na zajęciach!


Grzegorz Mazurek


CEL STUDIÓW 

Głównym celem realizowanym w ramach podyplomowych studiów z marketingu internetowego jest przekazanie słuchaczom najbardziej aktualnego, kompleksowego oraz praktycznego know-how dotyczącego wykorzystania internetu do celów marketingowych i biznesowych. 
 
 Połączenie kompetencji uznanych praktyków oraz wykładowców ALK posiadających wieloletnie doświadczenia w e-biznesie, pozwoliło przygotować program, którego ukończenie gwarantuje biegłe poruszanie się w e-marketingu zarówno na poziomie operacyjnym, jak i strategicznym. Obok świetnego zespołu prowadzących, unikatową przewagą studiów jest realizacja wielu zajęć w modelu warsztatów oraz laboratoriów komputerowych. 

CO NAS WYRÓŻNIA?  

  • 200 godzin praktycznych, interaktywnych zajęć dydaktycznych
  • blisko 50% zajęć prowadzonych jest w formie warsztatów komputerowych lub laboratoriów (zobacz program studiów),
  • prowadzący zajęcia to zarówno uznani wykładowcy z udokumentowanym doświadczeniem w e-marketingu i e-biznesie, świetni praktycy reprezentujący znane marki z branży interaktywnej (zobacz sylwetki prowadzących),
  • firmy i organizacje, których przedstawiciele prowadzą wybrane zajęcia to miedzy innymi GoldenSubmarine, VML Poland, Ideo, Freshmail, Socjomania, T-Mobile, IQS, Deloitte Digital, FutureMind, PBI
  • zajęcia prowadzone są w komfortowych warunkach, w świetnie wyposażonych salach, laboratoriach komputerowych czy bibliotece z dostępem do szeregu specjalistycznych baz danych tj. EBSCO, Emerald czy ProQuest.
  • dostęp do unikatowych materiałów - w tym zasobów "Financial Times"
  • możliwość skorzystania z poszczególnych modułów indywidualnie

 

 

ADRESACI STUDIÓW 

Studia są kierowane do:

  • kierowników i dyrektorów działów marketingowych oraz PR, którzy traktują lub zamierzają wykorzystać potencjał sieci w aspekcie obsługi klienta, sprzedaży czy wsparcia procesów biznesowych
  • przedsiębiorców pragnących zaistnieć i rozwijać swoją obecność w wirtualnym środowisku 
  • menedżerów e-marketingu szukających inspiracji dla nowych pomysłów na wykorzystanie internetu w swojej działalności
  • specjalistów od marketingu oraz PR, którzy planują lub wykorzystują internet do np. promowania swojego przedsiębiorstwa

Ze względu na rosnące znaczenie internetu oraz uniwersalność wiedzy przekazywanej w trakcie studiów, zdobyte umiejętności będą też przydatne w dalszej karierze zawodowej, niezależnie od branży, w której w danej chwili pracują słuchacze.

Program >>>Prowadzący >>>Zasady naboru >>>Opłaty >>> Zobacz także >>>