Wdrażanie strategii społecznych i marketingowych w Internecie 

TERMIN ORAZ CENA SZKOLENIA  

  • Czas trwania: 1 dzień (w godz. 9.00-16.00)
  • Termin szkolenia: Już wkrótce
  • Cena szkolenia: 490 zł brutto (stawka zw. z VAT) od osoby za jeden dzień szkoleniowy

    • Dla firm, które wykupią to szkolenie wraz ze szkoleniem „E-biznes dla firm rodzinnych” koszt wyniesie 440 złotych od osoby za jeden dzień szkoleniowy

  • Cena  szkolenia dla studentów i absolwentów ALK 10 % zniżki

OPIEKUN MERYTORYCZNY 

Szymon Wierciński

Badacz Internetu, społeczności, wykładowca. Pracownik naukowy ALK, praktyk wdrażający serwisy e-biznesowe i eCommerce z 10 letnim doświadczeniem. Jest twórcą największego w Polsce serwisu fundraisingowego www.doMore.pl, współpracującego z ponad 100 NGO.  Interesuje się strategicznym wykorzystaniem CSR w e-biznesie i budowaniu wartości dla organizacji. Autor publikacji naukowych z zakresu analiz strategii i społeczności; ostatnio zajmuje się przede wszystkim badaniem poziomu wirtualizacji, optymalizacji działań Internetowych i tworzeniem strategii społecznych przedsiębiorstw.

CELE SZKOLENIA 

Celem warsztatów jest poznanie możliwości w zakresie wdrażania i realizowania konkretnych strategii społecznych i marketingowych w Internecie. Zajęcia obejmują zarówno wprowadzenie w stronę narzędziową pozwalającą na tworzenie rozwiązań pozwalających na pozyskiwanie klientów, jak i budowanie trwałych strategii społecznych i marketingowych z wykorzystaniem informacji i wiedzy na temat klientów zarówno w sektorze MŚP jak i w przypadku dużych organizacji. Diagnoza organizacji, ocena potencjału i zrozumienie idei społeczności umożliwi ocenę realnych możliwości w zakresie rozwoju strategii Internetowej i optymalizację podejmowanych inwestycji.

METODYKA 

Zajęcia będą miały charakter konwersatorium, opartego na omawianiu analizowanych przypadków i realnych wyzwań stojących przed firmami biorącymi udział w szkoleniu. W trakcie zajęć uczestnicy będą odpowiadali na pytania o ich realną pozycję i możliwości wykorzystania wirtualnego środowiska oraz szanse w wykorzystaniu potencjału społecznościowego w swoich branżach. Będą również oceniać możliwości swoich firm w zakresie wdrażania strategii społecznościowych, marketingowych i ich opłacalności.

ADRESACI SZKOLENIA 

Szkolenie przeznaczone jest dla managerów i właścicieli firmy optymalizujących swoją obecność w sieci, w zakresie pozyskiwania i utrzymania klienta oraz dla firm poszukujących możliwości tworzenia skutecznych strategii społecznościowych. Zakres szkolenia obejmuje zarówno firmy działające w środowisku wirtualnym, które czują iż nie do końca wykorzystują szanse z nim związane, jak i firmy poszukujące nowych możliwości związanych z wykorzystaniem potencjału sieci.

Kontakt:

Magdalena Kuśmierz
+48 603 601 109
e-mail:
mk@kozminski.edu.pl