Wizytówkawyszukaj pracownika

dr
KRZYSZTOF CHMIELEWSKI

Katedra Marketingu

dr KRZYSZTOF CHMIELEWSKI

CV
Zainteresowania badawcze:
  • zarządzanie marketingowe
  • Marka korporacyjna
  • marketing
  • efektywność marketingu
Stypendia/ Nagrody:
..
Nagroda Rektora za publikacje naukowe (Akademia Leona Koźmińskiego).
..
Nagroda Rektora za publikacje naukowe (Akademia Leona Koźmińskiego).
..
Nagroda Rektora za publikacje naukowe (Akademia Leona Koźmińskiego).
Publikacje naukowe
Publikacje w czasopismach naukowych:
  • BUCHALSKA J., CHMIELEWSKI K., DOCZEKALSKA A. (2015), "The concept of corporate reputation in marketing and polish law - the search for interdisciplinary communication", EKONOMIA I PRAWO, 2/2015, s.189-203
  • CHMIELEWSKI K. (2015), "Rola marki korporacyjnej w portfelu marek", LOGISTYKA, 2, s.1160-1165
  • CHMIELEWSKI K. (2014), "Kreowanie wartości przez marki korporacyjne", MARKETING I RYNEK, 8, s.344-348
  • CHMIELEWSKI K., TARANKO T. (2014), "Brand as a Source of Value for Its Buyer and Owner", MANAGEMENT AND BUSINESS ADMINISTRATION CENTRAL EUROPE, 4, s.133-143
  • CHMIELEWSKI K. (2013), "Meausuring the financial aspects of brand extensions", PRACE NAUKOWE WYŻSZEJ SZKOŁY BANKOWEJ W GDAŃSKU, 21, s.145-154
  • DE POURBAIX P., CHMIELEWSKI K. (2013), "The role of social media in the young consumers market - case study for Poland and German", VISNYK DERZHAVNOGO UNIVERSYTETU L'VIVS'KA POLITEKHNIKA, 762, s.165-173
  • CHMIELEWSKI K. (2013), "Istota i znaczenie sponsoringu sportowego w budowaniu marki korporacyjnej", HANDEL WEWNĘTRZNY, 3, s.180-187
Monografie:
  • CHMIELEWSKI K. (2016), Corporate Brand Management, Munich, GRIN Verlag
  • CHMIELEWSKI K. (2012), "Marketing Research and Planning", -, Cengage Learning Custom
Rozdziały w monografiach:
  • CHMIELEWSKI K., Saykiewicz J. (2012), "The role of Corporate Brands in Market Development" w: "GLOBAL COMPETITIVENESS IN A TIME OF ECONOMIC UNCERTAINTY AND SOCIAL CHANGE: CURRENT ISSUES AND FUTURE EXPECTATIONS", International Management Development Association, Helsinki, International Management Development Association (IMDA), s.371-378
zobacz pozostałe publikacjeukryj pozostałe publikacje
  • CHMIELEWSKI K. (2011), "The role of trust and leadership in the global marketing driven organization" w: "Zarządzanie Działalnością Marketingową w Skali Krajowej, Międzynarodowej i Globalnej", Arnold Pabian, Częstochowa, Wydawnictwo Wydzialu Zarzadzania Politechniki Czestochowskiej, s.191-211
  • CHMIELEWSKI K. (2010), "Comparative Analysis Of Integrated Promotions Aimed At Children In Poland And Germany" w: "Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych", Pabian A., Częstochowa, CZĘSTOCHOWSKIE WYDAWNICTWO NAUKOWE, s.272
Działalność Naukowa
Udział w konferencjach:
  • 14th International CIRCLE Conference: Creating and delivering value, 2017.04.19
  • "Forum Marketingu: Anatomia sukcesu rynkowego: Marketing czy innowacje?", 2015.05.08
  • "XXV Zjazd Katedr Marketingu, Handlu i Konsumpcji pt. Marketing, handel, konsumpcja - doświadczenia przeszłości i wyzwania przyszłości", 2014.09.15
  • "Międzynarodowa Konferencja Naukowa: Marketing w procesie internacjonalizacji rynku", 2013.09.26
  • "Funkcjonowanie współczesnych przedsiębiorstw – Nowe trendy w zarządzaniu i marketingu", 2013.09.20
  • "21st World Business Congress of the International Management Development Association (IMDA)", 2012.07.04
  • "Zarządzanie Działalnością Marketingową w Skali Krajowej, Międzynarodowej i Globalnej", 2011.11.24
  • "Nowe kierunki, metody, techniki w zarządzaniu i marketingu", 2011.11.24
  • "Wizualizacja, Mierzenie i Zarządzanie z Niematerialnym i Intelektualnym Kapitalem", 2011.09.26
  • " 2ND EDEN DOCTORAL & YOUNG SCHOLAR SEMINAR ON VISUALISING, MEASURING AND MANAGING INTANGIBLES AND INTELLECTUAL CAPITAL", 2011.09.26
  • "Zintegrowana działalność promocyjna na rynkach krajowych i międzynarodowych", 2010.11.29
  • "KONTROWERSJE WOKÓŁ MARKETINGU W POLSCE. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców", 2009.10.08