Aktualność 

Ukazała się nowa książka prof. Krzysztofa Obłoja, Kierownika Katedry Strategii ALK pt. "Praktyka strategii firmy: jak zarządzać przeszłością, radzić sobie z teraźniejszością i budować przyszłość firmy", wydana przez Poltext.

30.10.2017

Książka przedstawia wady i zalety najnowszych i klasycznych koncepcji strategii i przedstawią praktyczny sposób myślenia o strategii nowoczesnej firmy na osi czasu przeszłość – teraźniejszość – przyszłość.

Wszystkie trzy wymiary czasu są potrzebne w praktyce  zarządzania, aby sobie  radzić z zagrożeniami tworzonymi przez nowe firmy oparte na modelu biznesowym platform, typu Amazon, Google, Netfix, Facebook czy Snap. Zagrożenia te są coraz bardziej istotne dla polskich firm, bo produkty i usługi platform są powszechnie dostępne także na polskim rynku.

Książka wykorzystuje wiele przykładów polskich i zagranicznych – jednym z szerzej opisanych przykładów skutecznej strategii jest przypadek naszej Akademii!

 

 

powrót / back