Information card 

MA PIOTR  LIGNAR

MA
PIOTR LIGNAR

Department of Business Strategy

MA PIOTR LIGNAR

CV
History of scientific positions:
2008
Lecturer, Department of Business Strategy, Negotiation Division, Kozminski University
1999–2008
Research Assistant, Department of Business Strategy, Negotiation Division, Leon Kozminski Academy of Enterpreneurship and Management
1998–2002
Lecturer, Warsaw School of Social Sciences and Humanities
1996–1999
Lecturer, Leon Kozminski Academy of Enterpreneurship and Management
1993
Lecturer, University of Warsaw
Research area:
  • leadership
  • coaching
  • interpersonal communication
Publications
Articles in scientific journals:
  • LIGNAR P. (2008), "Public Relations niejedno ma imię. O skutkach niejasnych definicji i uproszczonych pojęc", PRAKSEOLOGIA, 148, s.59-68
Chapter in monographs:
  • LIGNAR P. (2012), "Etyka w public relations" in: "Biznes, etyka, odpowiedzialność", Wojciech Gasparski, Warsaw, PAŃSTWOWE WYDAWNICTWO NAUKOWE, s.165-175
zobacz pozostałe publikacjeukryj pozostałe publikacje
  • LIGNAR P. (2010), "Wszystko na sprzedaż" in: "Ku obywatelskiej rzeczpospolitej gospodarczej", Wojciech Gasparski, Bolesław Rok, Warsaw, POLTEXT, s.265-271
Scientific Activities
Participation in conferences:
  • "Współczesny PR", 2007.10.01
  • "Ogólnopolskie Seminarium Etyki w Biznesie, Gospodarce i Zarządzaniu (EBIGOZA)", 2007.05.01
Membership in organizations:
2008.01
, Związek Firm Rodzinnych
2004.01
, Polish Public Relations Society
1998.01
, Polish Public Relations Society
Additional Information
Consultancy:
Sokołów JSC
KAMIS Przyprawy
GUC
NEPENTES
Marks&Spencer Poland
ZIBI
LOT Catering