Pn
Wt
Śr
Cz
Pt
So
N
30
1
2
3
4
5
7
8
9
10
11
12
18
19
20
22
24
25
26
27
1
2
3
4
5
6
8
9
10
dla studentów
dla absolwentów
otwarte
wydarzenia zamkniete
wydarzenia po angielsku
Archiwum - Konferencje, seminaria, spotkania
5 marca – IV edycja Targów Pracy i Praktyk ALK   > więcej
My Image

 

Targi Pracy i Praktyk ALK to okazja do zapoznania się z ofertami praktyk, pracy oraz programów menadżerskich renomowanych firm, których profile są dostępne poniżej. Zachęcamy do zapoznania się z profilami wystawców!

 

 

1 kwietnia – JOBBING – Tragi Pracy w Pałacu Kultury i Nauki   > więcej
My Image

 

 

 

 

HumanBrand® – zbuduj silną markę personalną i pozycję w biznesie   > więcej

 

Szkolenie skierowane zarówno do studentów, jak i absolwentów, którzy:

  • są aktywni zawodowo
  • planujący awans lub poszukujący nowych wyzwań zawodowych
  • managerowie zarządzający zespołami, liderzy firm i instytucji
  • eksperci i specjaliści w swoich branżach, freelancerzy
  • pracownicy firm i osoby samozatrudnione
  • osoby powracające na rynek pracy


Szkolenie jest podzielone na dwa poziomy:

Poziom I
15 marca, godz. 10.00-14.00
Spotkanie wprowadzające 5h – cena 80 zł netto (stawka zw. z VAT)
W trakcie sesji wprowadzającej poznasz ideę HumanBrand® i obszary, które budują naszą tożsamość. Porozmawiamy między innymi o kluczowych czynnikach, które wpływają na tworzenie przez nas przewagi w obszarze zawodowym.

Poziom II
12-13 kwietnia, godz. 9.00-16.00
2-dniowy warsztat praktyczny - cena 1190 zł netto (stawka zw. z VAT)

Uwaga: przy zapisie na poziomy I i II jednocześnie poziom I gratis!

Czytaj więcej o szkoleniu

 

DRAMA - innowacyjna metoda pracy szkoleniowej   > więcej
My Image

 

Serdecznie zapraszamy na 3-godzinny warsztat zapoznający z metodą DRAMY w pracy z ludźmi. Drama jest innowacyjną metodą edukacyjno-szkoleniową wykorzystywaną z powodzeniem w biznesie, w zarządzaniu grupą i w szkoleniach. Jej siła polega na angażowaniu grupy na trzech poziomach: intelektualnym, emocjonalnym oraz fizycznym. Dzięki dramie różnego rodzaju zmiany w grupie można wprowadzić szybciej i osiągnąć trwalsze efekty niż poprzez tradycyjne metody.

Zapraszamy osoby, które:

- chcą wzbogacić swój warsztat pracy z ludźmi

- poznać innowacyjne techniki pracy szkoleniowej

- pracują lub planują pracować z grupami

- zależy im na własnym rozwoju

- chcą zwiększyć swoje kompetencje zawodowe i osobiste

 

Data: 19.03.2014 r. (środa)

Godzina: 14.00-17.00

Sala: A-123

 

Udział w warsztacie jest bezpłatny!

 

 

Trener:

Małgorzata Winiarek- Kołucka, prezes Stowarzyszenia Praktyków Dramy Stop-Klatka,  psycholog, trener, autorka programów edukacyjnych skierowanych do dzieci, młodzieży i dorosłych. Koordynuje i realizuje projekty profilaktyczno-edukacyjne przy współpracy z Ministerstwem Pracy i Polityki Społecznej, Ministerstwem Edukacji Narodowej, Urzędem Miasta st. Warszawy, funduszy norweskich i funduszy strukturalnych. Ukończyła liczne kursy dotyczące rozwijania umiejętności trenerskich, rozwijania własnej osobowości, zarządzania wolontariatem i zasobami ludzkimi oraz fundrisingu.

 

Kariera po Koźmińskim - czas start!   > więcej

 

Od dziś ruszyła nowa strona Biura Karier i Współpracy z Absolwentami. Serdecznie zapraszamy wszystkich Studentów i Absolwentów do kontaktu. Dziękujemy za wsparcie i zachęcamy do współpracy.

 

Absolvent Talent Days - Targi Pracy i Praktyk   > więcej
My Image

 

Absolvent Talent Days - największe targi pracy i praktyk dla studentów i absolwentów w Polsce. 11 marca przyjdź na Stadion Narodowy w Warszawie i sprawdź, gdzie możesz znaleźć zatrudnienie.Porozmawiaj ze 100 czołowymi pracodawcami, którzy na Absolvent Talent Days będą szukać stażystów, praktykantów i nowych pracowników. Dowiedz się jakie mają oczekiwania, kogo szukają i co musisz zrobić, aby stać się częścią ich zespołu. Na miejscu czekać będą setki ofert pracy i praktyk.To nie wszystko. Weź udział w panelach dyskusyjnych z udziałem prezesów największych polskich spółek. Daj się zainspirować i rozpocznij świadomie budować swoją karierę zawodową.Na stoisku MentorKariery.pl i Nestle skorzystaj z pomocy profesjonalistów i skonsultuj z nimi swoje dokumenty aplikacyjne. Zrób sobie darmowe zdjęcie do CV, a potem usiądź w chilroomie i nawiąż nowe znajomości.

 

Ponadto, w ramach bliższego poznania BNP Paribas Banku będziecie mogli wziąć udział w Grze Miejskiej łączącej w sobie elementy zabawy i rywalizacji połączone z nauką w szczególności zagadnień dotyczących bankowości, matematyki oraz Davis Cup. Zespół, który jako pierwszy wykona poprawnie wszystkie zadania wskazane w scenariuszu Gry będzie miał możliwość spotkania w uzgodnionym terminie z ekspertami Banku BNP Paribas w zakresie bankowości mobilnej, cash management oraz obsługi sektora publicznego. Spotkania odbędą się w centrali Banku w Warszawie.

Gra rozpocznie się 11.03.2014 r. o godz. 13:00 na Stadionie Narodowym w Warszawie.
Zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszenia uczestnictwa w Grze przy stoisku BNP Paribas Banku. Liczba miejsc jest ograniczona.

Wejdź i pobierz darmowy bilet: http://www.talentdays.pl/

 

Prawnicze Targi Praktyk i Pracy 2014!   > więcej

 

18 i 19 marca 2014 roku w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie w holu oraz sali wystawienniczej nr 0.97 zaprezentują się wystawcy tegorocznych Targów. Będą to nie tylko prestiżowe kancelarie polskie i międzynarodowe, ale również firmy ściśle związane z branżą prawną.

18 marca - godz. 10.00-17.00
19 marca - godz. 10.00-15.00
 

Targi odbywają się pod Patronatem Honorowym Ministra Sprawiedliwości RP, p. Marka Biernackiego.

Studenci i absolwenci prawa będą mogli spotkać się z potencjalnymi pracodawcami i uzyskać aktualne informacje na temat pracy, praktyk i staży w branży prawnej.

Uczestnictwo w Targach daje możliwość poznania kancelarii, firm i wymagań pracodawców. Spotkanie z przyszłym pracodawcą, to także szansa na ukierunkowanie ścieżki kariery oraz rozeznanie, które kwalifikacje i umiejętności są w dzisiejszych czasach niezbędne.

Dodatkowymi atrakcjami IV edycji Prawniczych Targów Praktyk i Pracy będą między innymi:

  • szkolenia i warsztaty prowadzone przez doświadczonych praktyków,
  • Konkurs - Symulacja Rozprawy Karnej (II edycja),
  • Turniej Negocjacyjny (IV edycja),
  • konkursy z nagrodami organizowane przez Wystawców,
  • punkt konsultacji dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) i porad związanych z karierą, otwarty przez firmę BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory,
  • możliwość sprawdzenia umiejętności językowych (poziom Legal English).

Zachęcamy do śledzenia aktualności dotyczących Tragów na Fan Page Targów na FB www.facebook.com/targiprawnicze.

Znajdą tam Państwo wszelkie informacje dotyczące: Wystawców, Patronów, Partnerów oraz atrakcji towarzyszących Targom. W tym roku po raz pierwszy dodatkowo swoją ofertę przedstawią koła naukowe działające na Wydziale Prawa i Administracji UW.

Zapraszamy do zapisywania się do newslettera Prawniczych Targów Praktyk i Pracy: targiprawnicze.pl/newsletter
Będziemy w nim na bieżąco informować o wszelkich zmianach dotyczących Targów.

 

Prawnicze Targi Praktyk i Pracy 2014!   > więcej

 

18 i 19 marca 2014 roku w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie w holu oraz sali wystawienniczej nr 0.97 zaprezentują się wystawcy tegorocznych Targów. Będą to nie tylko prestiżowe kancelarie polskie i międzynarodowe, ale również firmy ściśle związane z branżą prawną.

18 marca - godz. 10.00-17.00
19 marca - godz. 10.00-15.00
 

Targi odbywają się pod Patronatem Honorowym Ministra Sprawiedliwości RP, p. Marka Biernackiego.

Studenci i absolwenci prawa będą mogli spotkać się z potencjalnymi pracodawcami i uzyskać aktualne informacje na temat pracy, praktyk i staży w branży prawnej.

Uczestnictwo w Targach daje możliwość poznania kancelarii, firm i wymagań pracodawców. Spotkanie z przyszłym pracodawcą, to także szansa na ukierunkowanie ścieżki kariery oraz rozeznanie, które kwalifikacje i umiejętności są w dzisiejszych czasach niezbędne.

Dodatkowymi atrakcjami IV edycji Prawniczych Targów Praktyk i Pracy będą między innymi:

  • szkolenia i warsztaty prowadzone przez doświadczonych praktyków,
  • Konkurs - Symulacja Rozprawy Karnej (II edycja),
  • Turniej Negocjacyjny (IV edycja),
  • konkursy z nagrodami organizowane przez Wystawców,
  • punkt konsultacji dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) i porad związanych z karierą, otwarty przez firmę BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory,
  • możliwość sprawdzenia umiejętności językowych (poziom Legal English).

Zachęcamy do śledzenia aktualności dotyczących Tragów na Fan Page Targów na FB www.facebook.com/targiprawnicze.

Znajdą tam Państwo wszelkie informacje dotyczące: Wystawców, Patronów, Partnerów oraz atrakcji towarzyszących Targom. W tym roku po raz pierwszy dodatkowo swoją ofertę przedstawią koła naukowe działające na Wydziale Prawa i Administracji UW.

Zapraszamy do zapisywania się do newslettera Prawniczych Targów Praktyk i Pracy: targiprawnicze.pl/newsletter
Będziemy w nim na bieżąco informować o wszelkich zmianach dotyczących Targów.

 

Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w Horyzoncie 2020   > więcej

 

Europejski Wykład Otwarty

„Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w Horyzoncie 2020”

27 marca 2014 r.
godz. 12:00 – 14:00
Centrum Przedsiębiorczości Smolna,
ul. Smolna 4 (wjazd od ul. Kruczkowskiego,
na wysokości ul. Czerwonego Krzyża)

Biuro Funduszy Europejskich i Rozwoju Gospodarczego Urzędu m.st. Warszawy oraz  Punkt  Informacji Europejskiej  Europe Direct – Warszawa zapraszają na Europejski Wykład Otwarty zatytułowany „Wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw w Horyzoncie 2020”, który odbędzie się w czwartek 27 marca br. o godz. 12:00 w Sali konferencyjnej Centrum Przedsiębiorczości Smolna. Spotkanie poprowadzi Pani Katarzyna Walczyk-Matuszyk, Koordynator ds. Innowacji, ekspertka w obszarze Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Krajowym Punkcie Kontaktowym Programów Badawczych UE.

Nowy program ramowy UE Horyzont 2020, o budżecie 77 miliardów, to największy na świecie program badawczo-innowacyjny skierowany do naukowców, instytucji naukowych i konsorcjów badawczo-przemysłowych oraz do samodzielnie działających firm. Jednym z priorytetowych beneficjentów nowego programu są podmioty z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP).

Oferta Horyzontu 2020 dla MŚP obok projektów współpracy, czyli realizowanych w konsorcjach z udziałem firm czy projektów mobilności, obejmuje także dedykowany  stricte przedsiębiorcom tzw. Instrument MŚP, który ma wspierać urynkowienie posiadanych przez firmy rozwiązań. Horyzont 2020 wspiera kompleksowo cały cykl innowacji – od etapu pomysłu do momentu, kiedy innowacje znajdą się na rynku. Z tego też powodu jego oferta obejmuje także dostęp do preferencyjnych instrumentów finansowych dedykowanych innowacyjnym przedsiębiorstwom.

Podczas spotkania zaprezentowane zostaną założenia ogólne programu Horyzont 2020, jak również poszczególne instrumenty dedykowane małym i średnim przedsiębiorstwom.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji pod adresem:  wyklady_europejskie@um.warszawa.pl

 

ROZEGRAJ MĄDRZE SWOJĄ KARIERĘ!   > więcej

 

Drogi Studencie, Droga Studentko,

serdecznie zapraszamy na nasz pierwszy Open Day British American Tobacco 14 kwietnia 2014 !
   
Bezpośrednie spotkanie w siedzibie firmy będzie okazją do:
- spotkania członków Zarządu BAT
- poznania menedżerów wybranego przez Ciebie działu
- zmierzenia się z grą biznesową pod okiem menedżerów BAT
- poznania praktycznych przykładów projektów i zadań stażystów
- zadawania pytań, dociekania i poznania specyfiki pracy w wybranym dziale w BAT.


Zgłoś się już dziś wysyłając na adres rekrutacja@bat.com dwa dokumenty:
- swoje aktualne CV
- wypowiedź max. 250 słów na temat:


"Odwołując się do swoich doświadczeń przekonaj nas, że posiadasz kompetencje wymagane w dziale, w którym chciałbyś realizować staż; odnieś się odpowiednio do:
Finanse: analityczne myślenie, umiejętność wyciągania wniosków
Marketing: wychodzenie z własną inicjatywą, kreatywne poszukiwanie rozwiązań
HR: budowanie relacji ze współpracownikami, koordynowanie projektów
Dział Prawny: poszukiwanie informacji z różnych źródeł, samodzielność.


Ilość miejsc ograniczona. Już dziś zgłoś swoją kandydaturę, masz czas tylko do 7 kwietnia 2014
!


Odwiedź również stronę BAT www.pracawBAT.pl gdzie znajdziesz wszystkie informacje o ofercie Staży w naszej firmie.

zapraszamy,
Zespół British American Tobacco

 

Polskie Forum Arbitrażu   > więcej

 

Europejskie Centrum Arbitrażu serdecznie zaprasza na Polskie Forum Arbitrażu, które odbędzie się w dniach 10-11 kwietnia 2014 roku na Uniwersytecie Warszawskim.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Europejskie Centrum Arbitrażu - niezależna, niepolityczna oraz nie nastawiona na zysk organizacja społeczna, prowadząca działalność edukacyjną, informacyjną oraz naukową, związaną z arbitrażem.
Celem projektu jest promowanie arbitrażu jako alternatywnej metody rozstrzygania sporów, zarówno w środowisku prawniczym, jak i biznesowym.
Udział w wydarzeniu wezmą m.in. profesor Leszek Balcerowicz, profesor Jerzy Buzek,
profesor Grzegorz Domański, profesor Stanisław Sołtysiński, doktor Marcin Asłanowicz, mecenas Maciej Łaszczuk, mecenas Piotr Nowaczyk, mecenas Sylwester Pieckowski, mecenas Małgorzata Surdek, mecenas Tomasz Wardyński.

Partnerami wydarzenia są kancelarie Baker & McKenzie, CMS, Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak oraz firma Deloitte. Patronat medialny nad wydarzeniem objęła „Rzeczpospolita”.

Podczas projektu zostaną omówione zagadnienia związane z arbitrażem na trzech płaszczyznach tj. prawnej, społecznej oraz biznesowej (arbitraż jako instytucja prawna, zjawisko społeczne, usługa dla biznesu).

Przedsięwzięcie zostało objęte patronatami honorowymi Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowej Izby Radców Prawnych, Naczelnej Rady Adwokackiej, Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Ministerstwa Gospodarki.

Uczestnictwo w wydarzeniu wymaga dokonania rejestracji poprzez formularz wydarzenia zamieszczony na stronie www.eca.org.pl

Więcej informacji: http://www.facebook.pl/arbitraz

 

Polskie Forum Arbitrażu   > więcej

 

Europejskie Centrum Arbitrażu serdecznie zaprasza na Polskie Forum Arbitrażu, które odbędzie się w dniach 10-11 kwietnia 2014 roku na Uniwersytecie Warszawskim.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Europejskie Centrum Arbitrażu - niezależna, niepolityczna oraz nie nastawiona na zysk organizacja społeczna, prowadząca działalność edukacyjną, informacyjną oraz naukową, związaną z arbitrażem.
Celem projektu jest promowanie arbitrażu jako alternatywnej metody rozstrzygania sporów, zarówno w środowisku prawniczym, jak i biznesowym.
Udział w wydarzeniu wezmą m.in. profesor Leszek Balcerowicz, profesor Jerzy Buzek,
profesor Grzegorz Domański, profesor Stanisław Sołtysiński, doktor Marcin Asłanowicz, mecenas Maciej Łaszczuk, mecenas Piotr Nowaczyk, mecenas Sylwester Pieckowski, mecenas Małgorzata Surdek, mecenas Tomasz Wardyński.

Partnerami wydarzenia są kancelarie Baker & McKenzie, CMS, Sołtysiński, Kawecki & Szlęzak oraz firma Deloitte. Patronat medialny nad wydarzeniem objęła „Rzeczpospolita”.

Podczas projektu zostaną omówione zagadnienia związane z arbitrażem na trzech płaszczyznach tj. prawnej, społecznej oraz biznesowej (arbitraż jako instytucja prawna, zjawisko społeczne, usługa dla biznesu).

Przedsięwzięcie zostało objęte patronatami honorowymi Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowej Izby Radców Prawnych, Naczelnej Rady Adwokackiej, Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Ministerstwa Gospodarki.

Uczestnictwo w wydarzeniu wymaga dokonania rejestracji poprzez formularz wydarzenia zamieszczony na stronie www.eca.org.pl

Więcej informacji: http://www.facebook.pl/arbitraz

 

IV Forum Młodych Przedsiębiorców i WARP 2014   > więcej

 


Szukasz dofinansowania na swoją działalność?

  • dowiedz się wszystkiego o nowej perspektywie finansowej UE na lata 2014-2020, poznaj programy Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, NCBiR, inicjatywy JEREMIE, PARP,
  • sprawdź plany najważniejszych graczy na rynku venture capital (PI, hub:raum, SpeedUp Group, LMS Invest),
  • poznaj skuteczne sposoby korzystania z finansowania społecznościowego,
  • spotkaj się z inwestorem.


A może szukasz zagranicznego partnera?

  • dowiedz się, jak wygląda niemiecka scena startupowa,
  • nawiąż kontakty z sąsiadami zza Odry,
  • weź udział w największym forum polsko-niemieckim.


A wszystko to podczas:

IV Forum Młodych Przedsiębiorców i WARP 2014
Centrum Konferencyjne Muranów
13-14 maja 2014


Organizatorzy: Krajowa Izba Gospodarcza, Aula Polska
Patroni honorowi: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Partnerzy strategiczni: PARP, Fokus
Partnerzy instytucjonalni: Akademia Leona Koźmińskiego, Beesfund, EY, hub:raum, INVESTIN, Junior Chamber International Polska, LMS Invest, Politechnika Warszawska, Polskie Towarzystwo Crowdfundingu, SpeedUp Group

Kup bilet w promocyjnej cenie

Szczegóły: www.minnowacyjni.pl

 

IV Forum Młodych Przedsiębiorców i WARP 2014   > więcej

 


Szukasz dofinansowania na swoją działalność?

  • dowiedz się wszystkiego o nowej perspektywie finansowej UE na lata 2014-2020, poznaj programy Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju, NCBiR, inicjatywy JEREMIE, PARP,
  • sprawdź plany najważniejszych graczy na rynku venture capital (PI, hub:raum, SpeedUp Group, LMS Invest),
  • poznaj skuteczne sposoby korzystania z finansowania społecznościowego,
  • spotkaj się z inwestorem.


A może szukasz zagranicznego partnera?

  • dowiedz się, jak wygląda niemiecka scena startupowa,
  • nawiąż kontakty z sąsiadami zza Odry,
  • weź udział w największym forum polsko-niemieckim.


A wszystko to podczas:

IV Forum Młodych Przedsiębiorców i WARP 2014
Centrum Konferencyjne Muranów
13-14 maja 2014


Organizatorzy: Krajowa Izba Gospodarcza, Aula Polska
Patroni honorowi: Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju
Partnerzy strategiczni: PARP, Fokus
Partnerzy instytucjonalni: Akademia Leona Koźmińskiego, Beesfund, EY, hub:raum, INVESTIN, Junior Chamber International Polska, LMS Invest, Politechnika Warszawska, Polskie Towarzystwo Crowdfundingu, SpeedUp Group

Kup bilet w promocyjnej cenie

Szczegóły: www.minnowacyjni.pl

 

Własny biznes od podstaw! Formalno-prawne i podatkowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej.   > więcej
My Image

 

 

Akademia Leona Koźmińskiego oraz Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza zapraszają na bezpłatne szkolenie dla wszystkich rozważających założenie własnej firmy.

Dowiecie się od czego zacząć, o czym pamiętać, a także skąd można pozyskać środki.

Spotkanie pod patronatem Praskiej Fundacji im. Nauki i Kultury im. Leona Koźmińskiego.

PROGRAM SZKOLENIA

14.45 - 15.00

Rejestracja uczestników

15.00 - 15.10

Prezentacja programu PIERWSZY BIZNES - WSPARCIE W STARCIE
Anna Wolska – Związek Pracodawców Warszawy i Mazowsza

15.10 - 16.40

Formy prowadzenia działalności gospodarczej (w tym rodzaje spółek), aspekty administracyjne związane z zakładaniem i prowadzeniem przedsiębiorstwa – dr Robert Zieliński

16.40 - 16.50

Przerwa

16.50 - 18.20

Wybór formy opodatkowania, obowiązki fiskalne związane z prowadzeniem działalności gospodarczej – Błażej Podgórski

 

 

Szkolenie poprowadzą pracownicy Akademii Leona Koźmińskiego:

dr Robert Zieliński -  adiunkt w Katedrze Prawa Finansowego i Podatkowego ALK, wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu prawa finansowego i podatkowego, Członek Centrum Informacji i Organizacji Badań Finansów Publicznych i Prawa Podatkowego Krajów Europy Środkowej i Wschodniej na Wydziale Prawa Uniwersytetu w Białymstoku, autor ponad 20 publikacji z zakresu prawa podatkowego.

mgr Błażej Podgórski - wykładowca Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Jego zainteresowania badawczo- naukowe skupiają się na trzech obszarach: rynku kapitałowym, ocenie przedsięwzięć inwestycyjnych oraz wykorzystaniu narzędzi informatycznych w analizie finansowej. Jest autorem i współautorem wielu artykułów dotyczących tych zagadnień oraz jednej pozycji książkowej. W praktyce zawodowej (gospodarczej) specjalizuje się w ocenie projektów inwestycyjnych, doradztwie finansowym dla przedsięwzięć na wczesnym etapie istnienia (od podatków przez optymalizacje finansowe po wycenę wartości).


Formalno-prawne i podatkowe aspekty prowadzenia działalności gospodarczej

11 kwietnia 2014, Akademia Leona Koźmińskiego, ul. Jagiellońska 57/59, Warszawa, sala D218

ZAREJESTRUJ SIĘ ON-LINE

Spotkanie ma charakter bezpłatny. Liczba uczestników  ograniczona.
O udziale decyduje kolejność zgłoszeń. W pierwszej kolejności przyjmowane będą zgłoszenia osób, planujących skorzystanie ze wsparcia finansowego programu
PIERWSZY BIZNES - WSPARCIE W STARCIE

Szczegółowe informacje:
Edyta Januszko, ZPWIM, tel. 784 004 009, (22) 887 64 20/21, e-mail: edyta.januszko@zpwim.pl

www.wsparciewstarcie.info

 

 

Praca w instytucjach UE dla prawników   > więcej

 

 

Praca w instytucjach UE dla prawników, 28 kwietnia 2014, godz. 15.00

Prawnicy to jeden z najbardziej potrzebnych profili zawodowych w instytucjach Unii Europejskiej.

Podczas spotkania Agnieszka Zakrzewska - Ambasadorka Karier UE -  przybliży jak wygląda proces rekrutacji, czym zajmują się prawnicy pracujący w instytucjach UE i co daje praca w strukturach unijnych.

 

Obowiązują zapisy: odm@msz.gov.pl

 

 

 

Seminarium arbitrażowe młodych   > więcej

 

„Transparentność w międzynarodowym arbitrażu inwestycyjnym„
Akademia Leona Koźmińskiego
Sala A-26 „Muzeum sądownictwa”
30 maj 2014 r., godz. 16.00 – 19.00
 

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w spotkania z cyklu „seminarium arbitrażowe młodych”, które zapoczątkowaliśmy w Katowicach na WPIA UŚ w listopadzie 2012 r. 

 

Tym razem spotykamy się na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, żeby podyskutować o jednym z najgorętszych zagadnień arbitrażu inwestycyjnego ostatnich lat: jego transparentności.

W arbitrażu inwestycyjnym rozstrzygane są niezmiernie doniosłe kwestie dotykające polityki państwa z zakresu gospodarki, energetyki, ochrony środowiska i zdrowia czy rozwoju infrastruktury. Decyzje arbitrów wpływają na ustawodawstwa i działania podejmowane przez suwerenne państwa. Oddziaływają tym samym na interesy społeczeństw. Od dłuższego już czasu sposób rozstrzygania sporów inwestycyjnych znajduje się w ogniu krytyki z uwagi na brak przejrzystości postępowań, a także niewielkie możliwości udziału i kontroli ze strony stron reprezentujących rozmaite interesy publiczne, w tym organizacji pozarządowych. Krytyka przyczyniła się do istotnej ewolucji reguł postępowania w arbitrażu inwestycyjnym, które następowały w wyniku precedensowych rozstrzygnięć trybunałów arbitrażowych (Methanex), zmian w regulaminach arbitrażowych (ICSID Arbitration Rules) oraz w modelowych umowach o wzajemnej ochronie i popieraniu inwestycji (US Model BIT 2004, Canada Model BIT 2004). Wreszcie w połowie zeszłego roku UNCITRAL przyjął UNCITRAL Rules On Transparency In Treaty-Based Investor-State Arbitration.

Zagadnienie transparentności ma szczególne znaczenie dla Polski, a to z uwagi na całkowity brak jawności polskich arbitraży inwestycyjnych. Polska nie jest stroną konwencji waszyngtońskiej więc nie znajduje zastosowania Regulamin Arbitrażowy ICSID, który przewiduje określone elementy transparentności. Jawności nie przewidują także zawarte przez polskie umowy BITowskie. Poza nielicznymi wyjątkami (Eureko) dotyczące Polski wyroki trybunałów arbitrażowych nie są publikowane. Nawet sam fakt toczenia się postępowań arbitrażowych z udziałem Polski pozostaje niejawny. Taki stan rzeczy wpływa negatywnie na stan wiedzy i sposób postrzegania arbitrażu inwestycyjnego w naszym kraju. Uniemożliwia on także wypracowanie kryteriów postępowania w działaniu organów i urzędów państwowych, narażając Polskę na kolejne skargi inwestorów. Podejmowano wprawdzie próby uzyskania wiadomości w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej, ale droga ta wydaje się niewystarczająca dla zapewnienia szerokiego dostępu publiczności do informacji o postępowaniach toczących się przeciwko Polsce i ich rezultatach. W trakcie spotkania dyskutować będziemy o powyższych zagadnieniach. Poszukiwać będziemy także odpowiedzi na pytanie, czy kierunek wzmacniający transparentność arbitraży inwestycyjnych jest właściwy, a jeśli tak – to jakie istnieją szanse na zmianę sytuacji w odniesieniu do polskich arbitraży inwestycyjnych i wyroków, które zapadły przeciwko Polsce.

Program spotkanie znajduje się tutaj

Wszystkich zainteresowanych bardzo gorąco zachęcamy do udziału. Udział w Seminarium jest nieodpłatny. Z uwagi na potrzeby organizacyjne uprzejmie prosimy o potwierdzenie udziału na adres:

Paula Olszewska:  paula.olszewska23@gmail.com

 

KOŹMINALIA 2014   > więcej

 

Doroczny dzień sportu i integracji!

KOŹMINALIA to sport i integracja całej naszej społeczności.

 

 

Program imprezy:

  • 8:00-13:30 - Turniej piłki nożnej (eliminacje do turnieju odbędą się w czwartek)
  • 12:00-21:00 - Wielkie grillowanie
  • 12:30-16:30 - FIFA PlayStation Cup
  • 13:00-16:00 - Beer Pong
  • 13:00-14:30 - Strongman
  • 13:30-15:00 - Konkurs "Rzut iPhonem"
  • 14:30-15:30 - Siłowanie na rękę
  • 15:00-16:30 - Turniej Streetbasket
  • 15:30-16:30 - Mecze finałowe piłki nożnej
  • 17:00 - Oficjalne otwarcie, wręczenie nagród AZS i Samorządu Studentów ALK
  • 18:15 - Wspólne zdjęcie
  • 19:00 - Happy Hour
  • 20:00 - Miss & Mister Koźminaliów
  • 21:00 - Pokaz mody ALK (tbc)
  • 21:30 - Pokaz sztucznych ogni
  • 22:00-24:00 - Afterparty

 

Twój biznes - Twój sukces!   > więcej

 

Myślisz o założeniu własnej firmy? A może już ją prowadzisz i szukasz nowych inspiracji?

Przyjdź na spotkanie i zobacz jak robią to inni!

Skorzystaj z ich doświadczenia i wskazówek! Poszukaj odpowiedzi na swoje pytania!

 

Zapraszamy wszystkich studentów i absolwentów warszawskich uczelni wyższych.

 

Spotkanie pod patronatem Fundacji Koźmińskich.


15.05.2014 r., sala D200

 

Agenda:

16.00 – 16.15 – rejestracja uczestników

16.15 – 16.30 – otwarcie spotkania, powitanie uczestników, przedstawienie prelegentów

16.30 – 17.00 – Jak zrobić biznes na własnej pasji? – Tomasz Woźniak, Burger Kitchen

17.00 – 17.30 – Czy da się robić biznes w Internecie? – Szymon Wierciński, Akademia Leona Koźmińskiego

17.30 – 18.00 – Artysta robi biznes. Jak zarobić na sztuce? – Sebastian Witkowski i Mateusz Adamczyk, Soundmaking

18.00 – 18.30 – pytania do prelegentów

 

 

Jak zrobić biznes na własnej pasji? – Tomasz Woźniak, Burger Kitchen

 

Tomek Woźniak ma 25 lat, szef kuchni pasjonat, twórca restauracji Burger Kitchen, osobowość medialna znana z DD TVN, Chili Zet oraz takich magazynów jak GALA, Kuchnia oraz Men’s Health. Wspólnie z marką Piotr i Paweł prowadzi kampanię udowadniając, że każdy może gotować. Jest również twarzą marki Sony Xperia.

 

Tematyka wystąpienia:

-         „My nie wybieramy pasji tylko pasja wybiera nas”

-         Cel w życiu

-         Rola Sportu

-         Podróże

-         Biznes a pasja

-         Motywacja

-         Planowanie

-         Działanie

-         Nauka słuchania biznesu

-         Ludzie

„Podczas wystąpienia zaprezentuję w jaki sposób zmieniłem swoją życiową pasję w biznes. Pokażę, czy moja pasja w dalszym ciągu jest moją pasją. Zastanowię się nad tym co mnie napędza, a co spowalnia. Czego nauczyły mnie te działania. Czy warto być w mediach. Na koniec wyjaśnię również dlaczego jestem w ciągłej podróży oraz biegu.”

 

Czy da się robić biznes w Internecie? – Szymon Wierciński, Akademia Leona Koźmińskiego

Szymon Wierciński - badacz Internetu, społeczności, wykładowca. Pracownik naukowy ALK, praktyk wdrażający serwisy e-biznesowe i eCommerce z 12 letnim doświadczeniem. Jest twórcą największego w Polsce serwisu stricte fundraisingowego www.doMore.pl, współpracującego z ponad 100 NGO, sieci psychoterapeutycznej psychoterapia.org oraz współtworzył i doradzał kilkudziesięciu firmom w zakresie budowania ich strategii online.  Autor publikacji naukowych z zakresu analiz strategii i społeczności internetowych; ostatnio zajmuje się przede wszystkim badaniem wpływu sieci społecznych na możliwości tworzenia startupów.

 

Tematyka wystąpienia:

Czy da się robić biznes w Internecie? A czy da się dzisiaj robić biznes poza Internetem? Pewnie tak, ale utrudnianie rozwoju swojej firmy nie powinno być celem menedżera. Niestety w wielu przypadkach poprzez brak zrozumienia możliwości i podstawowych modeli e-biznesowych przedsiębiorcy błądzą po omacku, tracąc stojące przez nimi szanse związane z rozwojem firmy.

Omówienie wybranych modeli ebiznesu na kilku przykładach pozwoli na przybliżenie możliwości stojących przed twórcami start-upów.

 

Artysta robi biznes. Jak zarobić na sztuce? – Sebastian Witkowski i Mateusz Adamczyk, soundmaking

 

Sebastian Witkowski i Mateusz Adamczyk prowadzą studio postprodukcji i kreacji dźwięku soundmaking, które działa od 2012 roku. Ich klienci to głównie producenci filmowi i telewizyjni, domy produkcyjne i agencje reklamowe, a także muzycy i zespoły muzyczne.

 

Tematyka wystąpienia:

- opis działalności przedsiębiorstwa

- bariery wejścia na rynek

- charakterystyka branży postprodukcji i produkcji dźwięku

- przykładowe realizacje

 

Warsaw Speaks Mobile   > więcej

 

Kolejne spotkanie w ramach cyklu Warsaw Speaks Mobile. To już 6 edycja tego wydarzenia. Tym razem będziemy rozmawiać o tym jak powinna wyglądać efektywna współpraca na linii Klient - Agencja, dlaczego nigdy nie należy lekceważyć takich etapów mobilnego projektu jak budżetowanie, negocjacje czy testy oraz skąd wziąć pomysł na mobilny start - up. Jak zawsze do udziału w Warsaw Speaks Mobile zostali zaproszeni najlepsi specjaliści z branży:

•    Sebastian Umiński - Innovative Director z agencji reklamowej Saatchi & Saatchi będzie opowiadał o trudach relacji agencji i marketera w projektach mobilnych. Do zobrazowania zagadnienia posłuży się analogią do popularnego serialu Gra o tron.
•    Wincenty Kokot - Business development manager z agencji interaktywnej GoldenSubmarine zabierze nas w Tour de Mobile, podczas którego dowiemy się jak odnieść sukces w wyścigu o najlepszą aplikację mobilną oraz jak bezpiecznie dojechać do mety.
•    Kamil Brzeziński - właściciel mobilna.pl, firmy, która dba o najlepszą jakość aplikacji mobilnych. Kamil opowie o tym jak przygotować się do testów i jak je przeprowadzić, żeby produkt był dobry. Same konkrety, bez przynudzania.
•    Mikołaj Małaczyński, współzałożyciel pierwszej w Polsce wypożyczalni e-booków „na żądanie” Legimi zdradzi nam skąd wziął się u niego pomysł na mobilny start-up oraz podzieli się doświadczeniami z burzliwej dyskusji wokół projektu zaraz po jego starcie.

Szczegóły wydarzenia (dokładna agenda, prelegenci, miejsce spotkania) dostępne są na stronie www.warsawspeaksmobile.com.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Rejestracja odbywa się na stronie warsawspeaksmobile.com/registration/

Głównym Partnerem spotkania jest Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie. Oficjalnym partnerem medialnym jest WP.